[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
www.svedsketanky.cz • Zobrazit téma - Volvo 850, nově jsem si pořídil a musím trochu vychytat ;)
Právě je pát 22. lis 2024 9:46:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volvo 850, nově jsem si pořídil a musím trochu vychytat ;)
PříspěvekNapsal: čtv 24. črc 2014 19:44:59 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř 26. pro 2012 14:14:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Huslenky
Auto:
Bydliště:
Zdravím, cca měsíc jsem si pořídil 850 1994 2.0 LPG, od známého, často jsem si ho půjčoval když moje auto protestovalo tak jsem věděl co kupuji. Jednou říkal že ho dává pryč a jestli ho teda nechci, mělo čerstvě novou technickou tak proč ne ;)

Hlavní problém, nevím že k tomu neměli připomínky na STK ale co... :D
Opravdu mizerně startuje, za chladna takové všelijaké, jednou jo, jednou ne, musí se dlouho točit, těžce chytá a když už konečně chytne na benzín musím motor vytočit aby to přeplo na LPG... pak už je to víceméně dobré. Řekl bych, že to má trochu vliv počasí (kabely a rozdělovač???), když je horko a dusno tak to jde hůře. Když je motor zahřátý, jak kdy... ale jde to trochu líp (svíčky?). Po nastartování špatně drží volnoběh, na benzín se skoro dusí, sem tam střelí do sání než přepne na plyn. Na plyn je ten volnoběh mnohem lepší, kolikrát běží úplně bez problémů, ale jen na LPG a i tak je to 50/50 ... i na ten plyn ten volnoběh blbne, ale je to lepší než na benzin. Jízda na benzín co jsem zkoušel, tak nějak velký problém nebyl, nebo se mi nezná že by byl problém. Měl jsem cestu z Čech domů a jeden úsek trochu přes kopce cca 20km jsem jel jen na benzín ať se to trochu protáhne a bez problému. Takže největší problém startování a volnoběh.

Zatím, k tomu startování jsem usoudil že by mohl být problém v palivovém ústrojí, tak se měnilo palivový filtr, vzduchem se profoukly trubky, přeměřil se tlak čerpadla (cca 3 bary) ... beze změny, filtr nový nevadí, stejně ten starý vypadal hrozně... čerpadlo tam kámoš zkoušel ze svého auta... sedělo a bez změny

Dále mám v plánu teda svíčky, kabely, rozdělovač... cívka snad není třeba, to bych tak nějak doufal že by mohlo pomoct tomu startování a snad i volnoběh, ale pomalu a postupně :D Když volnoběh bude blbnout dál asi zkontrolovat škrtící klapku a volnoběžný ventil, ale ten prý čistily a měl by být dobrý... ale bůh ví...

Dále... těsně než jsem si pro to auto šel přestal fungovat otáčkoměr motoru :? Vím že předtím fungoval však jsem s tím autem jezdil... bylo mi řečeno, že jak to dával někomu aby mu s tím prošel přes technickou tak tam něco čistil a nějak to auto dával do kupy a asi něco zapomněl zapojit. Ovšem on ten otáčkoměr někdy funguje, třeba poskakoval a byl i jeden den kdy fungoval normálně :D asi 15min ale úplně normálně :D takže... zkrat na kostře nebo čidlo otáček? A nemohlo by to mít třeba něco společného s tím volnoběhem? Ještě přidávám fotku jestli náhodou něco nechybí zapojit do sání, nějak se mi to nezdá, ale asi by to mohlo být jak se to předělávalo na LPG...

No... a vedle startování a volnoběhu druhý problém, ale není nějak urgentní. Nejede ventilátor topení, ale ještě to nemám pořádně zjištěné jak to je. Opět novinka od doby co jsem to auto viděl naposledy :D Prý ventilátor funguje, že to nějak zkoušeli nějak vyzkratovat ten regulační potenciometr, ale nevím no :/ Nějaké zkušenosti někdo že by byla rozbitá celá ta ECC jednotka? měl jsem ji vytáhlou ven že se na to podívám... ale co jsem to prohlédl tak že se do toho raději vrtat nebudu :D regulace teploty funguje, za jízdy to trochu vzduchu fouká i bez ventilátoru. Přepínání jestli to bude foukat na nohy nebo třeba na sklo se mi zdá taky divné... ale vím že to fungovalo... cca půl roku zpátky co jsem to auto měl naposledy. Po zapnutí chvíli blikají AC OFF a REC... dočetl jsem se že to signalizace nějaké poruchy... každopádně ventilátor je mi k ničemu když to nebude pořádně startovat :D

Tak ale jinak zatím jsem s autem za ten měsíc naprosto spokojený... mám s ním cca 2000km, dlouhé cesty super, dvakrát jsem teda zůstal viset že to nešlo vůbec nastartovat... ale od té doby vozím sebou lano :D druhým autem roztáhnout trochu do rychlosti a šetrně na pětku, čtverku, aby se motor trochu roztočil a přepnul na plyn, dál jede po svých ;) Co jsme kontrolovali v servisu ostatní věci, čepy, ramena, ložiska, brzdy, výfuk, motor není nějak od oleje špinavý, vše se snad zdá dobrý. Na papíře z STK vytkli místy povrchová koroze rámu a kabiny, ale nevím kde. Co jsem se díval ze spodu tak na 20 let staré auto myslím super ;) trochu orezlá ramena ale to nic... nijak zvlášť domlácená karoserie taky není... Spotřebu jsem si měřil po okolí cca 12l/100 ... tu jednu dlouhou cestu jsem se nějak dopočítal na cca 10,8 ... na plyn se to živit dá. Vyřešit to startování a budu spokojený ;)


Přílohy:
Poznámka: nechybí tam něco zapojit?
IMAG0773.jpg
IMAG0773.jpg [ 869.48 KiB | Zobrazeno 61748 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 850, nově jsem si pořídil a musím trochu vychytat
PříspěvekNapsal: pát 25. črc 2014 4:31:20 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: úte 07. dub 2009 15:38:34
Příspěvky: 3032
Auto:
Bydliště:
Kristova noho,které hovado to LPG montovalo??Začni výměnou svíček,doporučuji origo,nebo Denso Iridium.Následně bych navštívil nějakého dobrého plynaře.

_________________
Švédské tanky
Volvo 244 Turbo
Volvo 965 r.v.1991 B230FT AW71 USA verze
Volvo S90 Royal r.v.1997 150kW
Volvo S80 T6
Volvo XC90 V8
Volvo V70III D5
tel. 775/148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 850, nově jsem si pořídil a musím trochu vychytat
PříspěvekNapsal: pon 04. srp 2014 22:15:28 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř 26. pro 2012 14:14:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Huslenky
Auto:
Bydliště:
vůbec jsem ted neměl čas se tomu věnovat... LPG tam dávali někde v Itálii... takže nějaké italské hovado :D

těch svíček obrovský výběr, ale originální aby byly LPG jsem snad nikde nenašel :? ty Iridium aby byly na LPG tak celkem pálka... udělám to asi naopak, že to dovezu k nějakému slušnějšímu plynaři, někde ve Zlíně mi jeden známý doporučil... a řeknu asi ať se na to podíve a rovnou vymění svíčky... pak teda napíšu jak se to změnilo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 850, nově jsem si pořídil a musím trochu vychytat
PříspěvekNapsal: pát 22. srp 2014 17:53:44 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř 26. pro 2012 14:14:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Huslenky
Auto:
Bydliště:
Auto mám doma, LPG systém je v pořádku, potřeboval by prý seřídit ale nejdřív to musí správně fungovat na benzin.

Zásadní závada byla vadný regulátor tlaku paliva, prasklá membrána a vracelo to benzín do nádrže, tedy se to chovalo jako vadné palivové čerpadlo i když bylo v pořádku. Dal se nový a startování teda řekl bych že snad dobrý, ale volnoběh na benzín pořád špatný. Po přepnutí na LPG relativně dobrý, jen trochu kolísá. Přetěsnili sání, vyčistily vstřikovače, trochu se to zlepšilo... mám s tím zajet někam teda kde se udělá vyblikávací diagnostika, na benzín je chudá směs, podezírají váhu vzduchu. Když odpojili hadici k váze vzduchu tak se na chodu motoru vůbec nic nezměnilo, ale že to mám nechat potvrdit diagnostikou jestli to pujde ať se to čidlo zbytečně nekupuje, že by to třeba mohlo být něco jiného.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist