Prosím vás, stretol sa niekto s takouto vadou? Kúpil som si pred pol rokom vysnívané Volvo S60 D5 96 kW rv2002. Od kúpenia po najazdení cca 500 km, motor mi často padá do núdzového režimu. Počítač vypisuje: MOTORSYSTEM WARTUNG DRINGEND Takto sa to opakuje neustále a nerobím iné, len opakovane platím v servisoch a nikto to seriózne nevie opraviť. Najčastejšie motor prestane fungovať, keď od neho potrebujem výkon. Je to veľmi riskantné keď auto počas predbiehania prestane ťahať. Niekedy mám pocit, ako keby som išiel so zatiahnutou ručnou brzdou. Občas počas jazdy mierne cuká celým autom. Nerobí to však len pri vyššej rýchlosti, ale aj pri pomalej jazde v meste a takisto mi dokonca zhasol aj motor počas jazdy na voľnobehu. Mal som to už u 2 súkromných opravároch, pričom jeden robí len Volvo a takisto v autorizovanom servise Volvo v Trenčíne a vo Zvolene. Motor bol chipnutý na 120 kW. V servise mi tam dali originálny softvér, ako tam má byť. Aj tam mám stále ten istý problém, ktorý sa opakuje: Pri napojení na počítač je vždy záznam: NEDOSTATOČNÝ TLAK PALIVA. Skontrololovali celý palivový systém: vyčistenie palivovej nádrže, kontrola palivového čerpadla, kontrola tlaku v palivovom potrubí, kontrola trysiek vstrekovania a čerpadla Common Rail BOSCH (vymieňané pred rokom) v autorizovanom servise, výmena originálneho palivového filtra, výmena turba pred trištvrte rokom.
Okrem týchto vecí sa mi posledný týždeň 2x stalo, že keď som prišiel po hodine k autu, svietili mi svetlá! Nechápem prečo, či by to mohlo mať súvis. Za 8 mesiacov čo to auto mám, som najazdil 10.000 km. Niekedy som spravil aj 1000 km bez poruchy, inokedy za 100 km, som mal 5 až 10 núdzových režimov. Dal som aj novú autobatériu a už som úplne v koncoch. Vie mi prosím vás niekto poradiť? Stretli ste sa z niečim takýmto? Ďakujem za odpoveď.
|