Mám velmi čerstvě 2,4i 125kW a zjistil jsem, že naprosto v pohodě se dá na tempomat při 55-60km/h jet na 5° a motor vůbec neprotestuje a jen hladce bublá. Spotřeba je při takovém provozu směšná, pohybuje se tak od 3,5 do 6 litrů okamžitá. Otáčky jsou tak 1200-1300. Samozřejmě toto neplatí pro kopcovitý terén. V kopcovitém terénu se musí trochu přidat na rychlosti/otáčkách, ale není potřeba moc. Na cestování obcemi a městy je to paráda, šup tam 5° a jen to ladit +/- na tempomatu a předvídat. Výjezd z obce a opět jen + na tempomatu. Příjezd do obce jen 0 na tempomatu, nechat spadnout na tacho 55-60 a opět jen + na tempomatu na aktivaci a takto dokolečka. Vůbec není potřeba šahat na spojku, plyn, brzdu. Super na pohoda jízdu. Když potřebuješ klokany, tak jich tam je 170, jen je vypustit
Když to bude ve městě, tak stačí téměř jen 4°, který pobere přes tempomat i rychlost tacho 35km/h po rovince. Směrem nahoru omezen nejsi. Podle mně bomba motor a kecy o spotřebě jsou blbost. Jen s tím citlivě zacházet a umí to jezdit za suché z nosu. A když chceš zatlačit na pilu, tak prostor tam nějakej je, stačí jen šoupnout tam adekvátně nižší kvalt. Dvojka ti jede od 0km/h do cca 100km/h a slušně tahá prakticky v celém spektru, to si piš
To už mám všechno otestovaný po dvou dnech vychutnávacích a testovacích jízd. Jen zatím nevím, kolik je Vmax, páč nejvíc jsem tomu dal do 200, na těch okreskách prostě není dost prostoru. A nakonec ono je to i jedno, mně se tento motor v kombinaci s tím co je naokolo moc líbí a přímo mně svádí k pohodové jízdě.