popravdě já jsem z toho taky mimo ještě doteď
Taky nechápu jak je možné, že na tuto chybu nepřišli hnedka na začátku mojí "mise" v SPX Volvo car Zlín ... ??
Tam nejprve měnili jeden hlavní ventil u turba a když to prý nefungovalo, vrátili tam ten původní zpátky... a že budou hledat dál ... (pak přišla na řadu zmiňovaná rada na výměnu celého turba a nakonec posilovač brzd ... :%) )
EGR ventil mi čistil pan Křižan ve Slušovicích, o kterém si narovinu myslím, že je to člověk Volvu zasvěcený a odborník na slovo vzaté... ale stalo se, že i potom záhada pokračovala ...(ikdyž musím přiznat, že auto kapku přidalo na výkonu.. ještě to ale nebylo ončo ..) tak mi bylo doporučeno zrepasovat vysokotlaké čerpadlo (v Pentu Zlín)
Než bych ale absolvoval tuto "nejdražší" variantu zkusil jsem tedy ještě Svencar Ostrava ... (druhý nejbližší autorizák od Vsetína)
1 den: Napíchli to na jejich diagnostiku vyměnili odrazu dva ventily (jeden hlavní u turba a druhý někde u chlazení)
2 den: Diagnostika vyhodnotila špatný EGR ventil, který mezi tím objednali ve Volvu a formou výměny vyměnili ..
3 den: Šlus, finíto hotovo .. tradá s černým rychlým drakem domů
Údajně to byli dvě chyby v jednom a dokonce jsem měl "zaslepený" EGR ventil, dali mi z něj kus podomácku vyrobeného těsnění .. tak nevím,kde se co stalo špatně, to si každý musí sám šáhnout do svědomí .. ale každopádně jsem teď rád, že jsem rád ... :jaj:
a těch 15 fíků bych klidně zaplatil kdykoliv a kdekoliv na začátku, kdybych měl hnedka pokoj ... !! protože mě to nestálo jen ty peníze, ale taky ..... peníze navíc na všech mezištacích a hlavně 4 měsíce času, shánění a starostí ...
za měsíc jedu s autkem na lyžovačku do Francie, tak snad už teď bude pohoda a klídek
každopádně bych tady chtěl všem zúčastněným poděkovat za jejich postřehy, rady a nápady a pokud bude v mých silách určitě bych nechtěl zůstat nic dlužen ...
siki