Tak jsem se rozhoupal!
Dneska jsem si z Nemecka dovezl V40 1.8 (ne GDI) z r. 2000. Zprvu jsem vubec nechtel pripustit, ze bych nahradil Saaba autem jen o dva roky mladsim, ale nasel se pekny kousek, tak jsem do toho sel. Taky za o dost mene penez, nez byl muj prvotni rozpocet...
Ale k veci.
- Po 500 km musim rici, ze me obavy ohledne pohodlnosti v porovnani s prvni generaci Saabu 9-3 se ukazaly liche. V40 je fakt pohodlne auto. Sedacky naprosto jednoznacne lepsi, fajna loketni operka... a kdyz je to cele v kuzi, o kterou se nekdo staral...
- Je to o dost hlucnejsi, nez moje 9-3 2.0i. Muze nekdo porovnat? Je to normalni? Jako chod motoru je pravidelny, ale proste je to vevnitr celkem slyset. Muze to byt tim, ze mam protrzene takove to stribrne sani vzduchu, co je v motoru skoro az u predniho skla? Nekdy mam uvnitr pocit, jak kdyby to byl naftak...
- V urcitem miste seslapnuti spojky a jistych otackach to cele vibruje vice, nez bych si pral. A celkove porad pri jizde celkem vibruje radici paka. Jsem moc utlocitny na desetilete auto? Co bych mel nechat prohlednout? Spojka, nejake silentbloky?
- Kdyz jedou vetraky klimy naplno, tak to nejen fuci, ale i jaksi duni... nejaky napad, jak to zklidnit? Nejake vyosene vetraky?
- Trasu slozenou z vetsiny z dalnic (tak 70%?) a pak mesto a okresky jsem jel za 7,8l/100 -- dobre?
- Nekdo s timto motorem a LPG? Nejake tipy na firmy na prestavbu?
- Kde shanet dily? Konkretne budu potrebovat leve zadni svetlo, je v nem dira, podle vseho po sutru nebo necem podobnem... Koukal jsem na eBay, cena 1000 - 1400 bez postovneho... nejake dalsi tipy?
Zatim tak... nejake blbe dotazy jeste urcite pribudou