[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
www.svedsketanky.cz • Zobrazit téma - Přehadičkování elektriky silikonem
Právě je čtv 28. bře 2024 20:22:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehadičkování elektriky silikonem
PříspěvekNapsal: úte 17. led 2017 17:29:59 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: čtv 14. kvě 2015 15:27:07
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno
Auto:
Bydliště:
Známý, co mě nedávno vezl na Phu i Ostravu, "ajťák", se mi o tom zmínil, že to provedl zatím u přívodů el. ke světlům ke kombi Fordu Escort Mk5 1.6 16V (jezdí na Shell 95), že to už moc zlobilo.Pak ovšem KLID. A v práci má levný silikon, co si vyšetří při rozvodech IT. Vím, že třeba u Mk4 Escort dost lidí raději přepájelo pojistkové skříňky a obecně dělali revize kabelů na el., když měli čas. Mně to moc nezlobilo ani na 1.8D, co jsem v Mk4 měl, ale to jsem najel jen 3-4tkm, než mi ho ukradli (v Brně v placených garážích BVV s kamerami a závorou!,pochopitelně, nic se nenašlo,policie ani nezjišťovala,zda příbuzní lidí z obsluhy garáží neprovozují šrot či vrakáč...smutná klasika).
Dělal to už někdo? Prý ty kabely pak nehnijí a dost vydrží...Zvažuji to zatím udělat na audině TDI, tam ty světla svítí taky všelijak. Na Volvu až potom. Mj. nemáte někdo návod na domácí výrobu start. kabelů? Prý to bylo ve S. motorů tak rok-2 dozadu. Matroš tak za 600, poctivá měď, ale zase nastartuje málem i stavební stroje.Já mám Filson 300A a Volvo benzin jako "postižený" bych s tím asi risknul, zvláště z benzinového dárce.Ale TDI už ne,tam prý nestačí kolikrát ani 500A. Jedny kabely tuším 200A nám shořely před 15 lety,když jsem startoval Toledo 1.9D z Feldy, teď nevím, byla buď 1.3 ale spíš 1.9D.

_________________
Zek Greener (ač mám Vóvo červená metal a Ádi modrá metal)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehadičkování elektriky silikonem
PříspěvekNapsal: stř 18. led 2017 6:19:01 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: úte 07. dub 2009 15:38:34
Příspěvky: 3032
Auto:
Bydliště:
Kabeláž u 850 je poměrně kvalitní,takže to snad dělat nemusíš,možná jen kabeláž k cívkám.Co se týká startovacích kabelů,tak nejlépe koupit samostatné kleště a zemnící kabel ke svářečce.Doporučuji minimálně 2,5m -3m délku kabelů!

http://www.svarecky-elektrody.cz/svarov ... Aofc8P8HAQ

_________________
Švédské tanky
Volvo 244 Turbo
Volvo 965 r.v.1991 B230FT AW71 USA verze
Volvo S90 Royal r.v.1997 150kW
Volvo S80 T6
Volvo XC90 V8
Volvo V70III D5
tel. 775/148152


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist