Právě je ned 24. zář 2017 12:59:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 22:28:04 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pát 06. led 2012 22:23:55
Příspěvky: 3
Auto: Saab 9-5 2.3t
Bydliště: Praha
Ahoj, dnes jsem pořídil Saaba 9-5 a chtěl bych se zeptat kam s ním do servisu v Praze? Potřeboval bych opravit dveře, jsou na jednom místě shnilý, vyhřívání jedné sedačky nefunguje a dále bych potřeboval nový mlhovky. Potom co dál...Asi určitě výměna oleje. Chci se zeptat zda by se měla vyčistit i vana a udělat rozvody resp. řetěz? Na kolik to celkem cca vydíte peněz. Díky moc za případné rady..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 9:41:48 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned 10. dub 2011 8:02:44
Příspěvky: 7
Auto: Saab 9-5 3.0 V6t
Bydliště: jihočeský
Nejprve gratulace k autu a jestli můžu doporučit,tak pana Plichtu staršího z V.Popovic. Jestli někdo těm autům opravdu rozumí,tak je to on. Tel.:734 851 600. Starej pán je trochu náladovka, tak mu případně řekni,že číslo máš od Robina. Dělal jsem pro něj pár automatů a můj Griffin si zase nemůže stěžovat na jeho péči :palec:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 10:55:34 
Offline
Stálý uživatel
Stálý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22. úno 2010 19:28:24
Příspěvky: 441
Bydliště: Praha-Strašnice
Auto: Saab 9-3 SE SPORT Limited E.
Bydliště: Praha
Saabr!
Já sám za sebe mohu doporučit ADUSUM - vždy 100% spokojenost, ikdyž ceny jsou trochu vyšší. Do autorizáku nejezdi v žádnym případě, oškubou tě a za chvíli ti to zas rozbije. Na pana Plichtu a celý jeho servis má každý různé názory, někdo velice chválí, někdo dost nadává. Naopak jsem zase slyšel vždy kladné hodnocení na RS Motorsport ( Roman Šolc ) s ním byli vždy všichni spokojeni.

Takže pokud ti nevadí vyšší cena a hledáš top kvalitu - Adusum
Pokud chceš nižší ceny a taky super kvalitu - RS Motorsport
A pokud cheš člověka u kterýho musíš mít štěstí aby to udělal dobře - Plichta

PS: Dále je tu možnost TrollJets, na ty si nikdo nikdy nestěžoval a majitélé jsou členy Saab Underground klubu

_________________
Saab 9-3 SE Sport 1999 150kw B204R Limited edition 2000ks. Jedinej v ČR ! Druhý z dvou tisíc!!
Saab 9-3 Aero SportCombi 2005 Fusion Blue - Elektrickej model


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 12:59:24 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pát 06. led 2012 22:23:55
Příspěvky: 3
Auto: Saab 9-5 2.3t
Bydliště: Praha
Děkuji moc. Jenom ten rs motorsport je tohle?
http://www.rsmotorsport.cz/saab-rsmotor ... ontakt.php
Tak to je super mám to skoro za rohem. No uvidím kolik do něj ještě nasypu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2012 20:17:26 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. bře 2010 11:13:30
Příspěvky: 98
Bydliště: Tel.: 602 598 868
Auto: SAAB 9000 Talladega 2,3T
Bydliště: Praha 10
Sobíku, to si ze mě snad děláš srandu?!!! Nikdy jsi u nás na dílně nebyl, tak proč píšeš věci co jsi slyšel od někoho kdo to někde slyšel?

Ano na saabinfu je spousta lidí co servis Plichta pomlouvá, ale hodně z nich píše, že jim to řikal známej..., a většina lidí se pod svoje tvrzení ani nepodepíše občanským jménem.

Zajímavé, že všichni co psali špatnou zkušenost přešli k jednomu nejmenovánému servisu :blee: Všimni si také, kolik se objevilo kladných hodnocení, ano málo, to bude tim, že krom asi 3 vyjímek k nám nejezdí nikdo, z žádného saabklubu.

Omlouvám se, teď už k tématu.

Pokud nevíš jistě, co na autě udělal předchozí majitel, určitě je vhodné sundat vanu a zkontrolovat. Motory u 9-5 jsou mnohem méně blbuvzdorné, než třeba u 9000 a jsou háklivé na údržbu a zacházení.

Pan Plichta st. je machr přes motory, já jsem zase přes elektroniku. Takže s kontrolou motoru nebo opravením vyhřívání by nebyl problém. Pokud bys chtěl, klidně zavolej a dohodneme rozsah práce i cenu.

Dílnu máme v Brtnici, hned u Velkých Popovic, ale není problém auto vyzvednout/předat kdekoliv v Praze.

Kontakty mám v profilu

_________________
9000 Talladega 2,3T manual Obrázek
9000 CC 86 B202i manual R.I.P.
9000 CC 87 B202i manual R.I.P Obrázek
9000 Griffin 2,3T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2012 13:45:12 
Offline
Stálý uživatel
Stálý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22. úno 2010 19:28:24
Příspěvky: 441
Bydliště: Praha-Strašnice
Auto: Saab 9-3 SE SPORT Limited E.
Bydliště: Praha
Johnny,
nevim co se ti natom nezdá? napsal jsem pouze toto --> ,,Na pana Plichtu a celý jeho servis má každý různé názory, někdo velice chválí, někdo dost nadává.'
A ,, A pokud cheš člověka u kterýho musíš mít štěstí aby to udělal dobře '' jestli jsi to nepochopil byla spíše nadsázka směřovaná k větě výše...

_________________
Saab 9-3 SE Sport 1999 150kw B204R Limited edition 2000ks. Jedinej v ČR ! Druhý z dvou tisíc!!
Saab 9-3 Aero SportCombi 2005 Fusion Blue - Elektrickej model


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2012 15:16:24 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pát 06. led 2012 22:23:55
Příspěvky: 3
Auto: Saab 9-5 2.3t
Bydliště: Praha
A na kolik vidíte to čištění vany + ty opravy co jsem psal výše? Bude mi stačit 40 tis? Dále jsem dnes zjistil, že to turbo moc netáhne, pohybuje se max do oranžového pole. Začínám z toho být trošku na infarkt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2012 22:06:27 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. bře 2010 11:13:30
Příspěvky: 98
Bydliště: Tel.: 602 598 868
Auto: SAAB 9000 Talladega 2,3T
Bydliště: Praha 10
Sobíku, já vím co jsi napsal, a nelíbí se mi na tom pouze to, kolikrát se tobě stalo, že pan Plichta musel mít dobrou náladu aby ti, teda tvému tátovi opravil auto? Mě vadí že předáváš informace které jsi někde slyšel, bez osobní zkušenosti. To se pak nemůžu divit, že za jednoho zákazníka s problémem, napíše 20 lidí špatnou zkušenost :crazy: Mě nevadí oprávněná kritika, od poškozeného člověka, ale dokáže mě vytočit když to řeší někdo koho se to vůbec netýká. To už tady rovnou můžem řešit Ivetu Bartošovou a konverzace bude mít stejný smysl :D
Navíc pokud se nepletu, vrámci slušného vychování a úcty ke starším píšeme buď celé jméno, nebo před příjmení napíšem pan popř. zkratku p. Tvoje oslovení "Plichta" nezní moc slušně, navíc vsouvislosti s předchozí větou. Nezapomeň kolik ti je a že pan Plichta byl uznávaný odborník ještě před tím než jsi se narodil. Takže pokud nemáš osobní zkušenost která by ti v tom překážela, tak bych prosil trochu úcty

Ondísku, rozvody určitě nejsou potřeba tak do 200-250tis km. Je potřeba sundat a vyčistit vanu, při tom se vymění olej, filtry a předpokládám, že nikdo neví jak dlouho jsou tam svíčky, takže bych je taky vyměnil. Při sundavání vany je potřeba sundat rám pod motorem, který překáží a při tom je většinou potřeba vyměnit i "kosti" (tyč uchycení stabilizátoru) které nebývají u starších aut v moc dobrém stavu. Nemůžu Ti říct přesně, protože nevím, na co při práci narazíme, ale odhadoval bych to zhruba na 8-9 tis za práci, plus materiál. Ceny dílů si můžeš omrknout v katalogu na www.saabtuning.cz .
Co se týče vyhřívání sedačky, většinou to bývá kolem 1000-1500kč, záleží ovšem jakou budeš mít závadu, takže to prosím ber jen jako orientační, ne finální cenu.
K těm dveřím Ti toho moc neřeknu, protože bez bližšího popisu nemůžu ani odhadnout rozsah opravy. Při troše štěstí, bychom měli náhradní dveře i ve stejné barvě, takže bys ušetřil za lakování.
K tomu že Ti to netáhne, toho můžu říct takhle na dálku velice málo, bohužel neumím, jako "odborníci" na jiných serverech diagnostikovat auta přes internet bez skutečné prohlídky a nerad bych Ti podával mylné informace, ale můžem se někde v Praze sejít a já Tvoje auto omrknu a řeknu Ti kde by mohla být chyba a na kolik by vyšla oprava.

_________________
9000 Talladega 2,3T manual Obrázek
9000 CC 86 B202i manual R.I.P.
9000 CC 87 B202i manual R.I.P Obrázek
9000 Griffin 2,3T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2012 15:43:40 
Offline
Stálý uživatel
Stálý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon 22. úno 2010 19:28:24
Příspěvky: 441
Bydliště: Praha-Strašnice
Auto: Saab 9-3 SE SPORT Limited E.
Bydliště: Praha
Ale no tak pane Johnny češtináři, nebudeme se tady snad tahat za slovíčko, ne?
Označení '' pan '' jsem nepoužil pouze v případě pojmenování servisu! Ne pana Plichty osobně!
Přece ani ty nebudeš říkat pan servis Plichta ;)
Ani jsem netušil že se té věty hned tak chytíš.
Takže, nebudu to tady zaplňovat nějakejma nesmyslama, protože mám na práci mnohem více užitečnějších věcí...

_________________
Saab 9-3 SE Sport 1999 150kw B204R Limited edition 2000ks. Jedinej v ČR ! Druhý z dvou tisíc!!
Saab 9-3 Aero SportCombi 2005 Fusion Blue - Elektrickej model


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2013 20:02:24 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: úte 26. bře 2013 19:38:54
Příspěvky: 2
Auto: Saab 3.0 TiD
Bydliště: Valašské Meziříčí
No mě to nedá a připíšu svoji zkušenost s panem Plichtou ze Saab servisu v Brtnici.
Jednalo se o koupi 3 kusů trysek na Saab 9-5 3,0 TiD.Jednou jsem měl cestu kolem,tak jsem se tam ptal a oni že mají za 2000czk kus.Pak jsem jim volal,že bych si 3 vzal.Jednání super,nic není problém,trysky jsou odzkoušené a blábláblá..Protože jsem z Moravy,tak přišla na řadu pošta.Poslal jsem 6000 tisíc a balík skutečne dorazil.Ovšem čekalo mě nemilé překvapení v podobě třech trysek z nějakého koncernu vw/audi v dezolátním stavu jak vytažené z hnoje..Říkám si,asi se spletl,tak volám..Ano,omlouvám se,mechanik to spletl,hned zítra vám posílám správné.Týden,dva,tři,měsíc každodenního urgování a žadonění o poslání správných trysek nebo vrácení peněz a každý den jsem slyšel jen výmluvy že má nemocnou dceru,pak manželku,pak pokažené auto atd...atd.Nakonec jsem to musel postoupit až mému právnímu zástupci a ten už z nich hrozbou trestního oznámení peníze dostal zpět.Ale suma sumárum mě to stálo asi měsíc a půl nervů,čekání,telefonování a poslouchání jedněch z nejstupidnějších lží a keců jaké jsem kdy slyšel a to z úst pana Plichty mladšího.Potom co se do toho vložil právník,tak se začal starat i Plichta starší a peníze vrátil,ale mě měsíc a půl nejelo auto,tak to sem napíšu,ať se klidně mladej Plichta postaví na hlavu. Spoustu lidí snima může mít dobré zkušenosti,já ale ne.Snad nevadí že jsem to sem napsal..Jak se říká- I špatná reklama je reklama. :rock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: čtv 18. črc 2013 18:06:22 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. čer 2011 14:39:23
Příspěvky: 17
Bydliště: Králíky
Auto: Saab 9-5 2,0 t
Bydliště: Králíky
zdravím všechny potřeboval bych poradit kde najdu kabinovej filtr na saab 9-5 a čim by mohlo byt že mě fouka jen teply vzduch u spolujezdce :cry: a při zapnutí kliče mě něco zavrči v palubce dík moc za rady :palec:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: stř 25. zář 2013 19:25:29 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: sob 24. zář 2011 9:21:35
Příspěvky: 18
Auto: Saab 9-5
Bydliště: Praha
Ahoj kabinový filtr najdeš po odendání tapecu na středu pod palubkou u spolujezdcových nohou a to že ti fouká teplý vzduch jen u spolujezdce je dáno že se ti zasekly klapky a to vrčení je že se klapky snaží dostat do původní polohy ale nedostanou, je potřeba výměna klapek nebo jejich motorků.

_________________
Saab 9-5 2.3T Aero combi 2001 168kW, 3", powerflex, upgrade E85 hotov Obrázek

Saab 9-5 2.0 LPT SE sedan 1997 ex
Saab 9000 2.3i CD 1990 - ex
Saab 9000 2.0T CC 1989 RÁKOSNÍČEK- ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Saab 9-5 2,3t servis
PříspěvekNapsal: stř 09. říj 2013 8:54:02 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: ned 10. dub 2011 8:02:44
Příspěvky: 7
Auto: Saab 9-5 3.0 V6t
Bydliště: jihočeský
Ty klapky/krokové motory mnohdy není třeba hned měnit - z vlastní zkušenosti. Mockrát to bylo např. vypadlé táhlo, předmět zapadlý do ventilace a blokující klapku a podobné banality.. Pokud jsi to ještě nevyřešil, pošli mi PM a zkusíme méně nákladný postup, než hned měnit půl auta :coffe:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist