Právě je pát 22. čer 2018 15:56:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E85
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2010 23:32:35 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. bře 2010 11:13:30
Příspěvky: 98
Bydliště: Tel.: 602 598 868
Auto: SAAB 9000 Talladega 2,3T
Bydliště: Praha 10
Co si myslíte o E85 a použití u běžných zážehových motorů? Prý se zvýší spotřeba, ale i výkon a palivo má mnohem menší spotřební daň takže i cenu. Někdo řikal, že to zkoušel a vše bylo v pořádku. Já mám v plánu to vyzkoušet, napoprvé zkusím 1/1 s BA95 a pak se podle chování rozhodnu jak dál. Na spotreby.cz asi 3 měsíce monitoruju veškeré náklady na pohoné hmoty, tak budu moct udělat srovnání, jak to vychází cenově i na spotřebu.

_________________
9000 Talladega 2,3T manual Obrázek
9000 CC 86 B202i manual R.I.P.
9000 CC 87 B202i manual R.I.P Obrázek
9000 Griffin 2,3T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E85
PříspěvekNapsal: čtv 20. kvě 2010 7:33:00 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: stř 07. říj 2009 15:54:12
Příspěvky: 96
Bydliště: Kostelec
Johnny.B píše:
Co si myslíte o E85 a použití u běžných zážehových motorů? Prý se zvýší spotřeba, ale i výkon a palivo má mnohem menší spotřební daň takže i cenu. Někdo řikal, že to zkoušel a vše bylo v pořádku. Já mám v plánu to vyzkoušet, napoprvé zkusím 1/1 s BA95 a pak se podle chování rozhodnu jak dál. Na spotreby.cz asi 3 měsíce monitoruju veškeré náklady na pohoné hmoty, tak budu moct udělat srovnání, jak to vychází cenově i na spotřebu.


mrkni nejdřív co na to výrobce. Ne všechny motory a materiály jsou na líh připravený. Problém bývá hlavně s různými pryžovými těsněními.
Další dva problémy Tě asi nebudou zajímat ale mohou způsobit dost starostí první je že líh je hygroskopický (váže na sebe vodu) a druhý pak nízká elektroststická odolnost - při manipulaci ale i v nádrži tedy může lehce dojít k samovznícení. Ale abych moc nestrašil tak raději dodávám, že těch případů zase tolik není.

_________________
Polar B200FT, bílá, 1998, nedávno zajeto (100k km), dovezeno z I
V40 1.6, violet, 1999, 115k km, dovezeno z D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E85
PříspěvekNapsal: čtv 20. kvě 2010 12:36:41 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. bře 2010 11:13:30
Příspěvky: 98
Bydliště: Tel.: 602 598 868
Auto: SAAB 9000 Talladega 2,3T
Bydliště: Praha 10
že je hydroskopický vím, ovšem pokud voda v nádrži už nebyla tak se tam nemá jak dostat, v tomhle počasí se na stěnách nádrže voda nesráží jako třeba na podzim nebo v zimě. Co se týče těsnění, tak rozleptává jen korkové a ty se dávno nepoužívají, auta z 90tých let by neměla mít v tomhle problém. O elektrické vodivosti jsem už taky slyšel, ale prý jen při smíchání s vodou a kdyby tam bylo dost vody aby to mohlo udělat zkrat, tak by už dávno auto nejelo. Navíc já jsem měl čerpadlo i plovák venku vrámci jedné opravy a vím že je dobře utěsněné a nejsou tam volné kontakty.

No tak uvidíme, zezačátku to vezmu napůl. Dnes asi proběhne první tankování.

Mě právě vede to, že všude kde píšou jak je to nebezpečné nabízejí tu drahou přestavbu a několik lidí psalo že to zkusili jen tak a nestalo se nic.

_________________
9000 Talladega 2,3T manual Obrázek
9000 CC 86 B202i manual R.I.P.
9000 CC 87 B202i manual R.I.P Obrázek
9000 Griffin 2,3T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E85
PříspěvekNapsal: pát 21. kvě 2010 21:08:49 
Offline
Pravidelný Návštěvník
Pravidelný Návštěvník
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. bře 2010 11:13:30
Příspěvky: 98
Bydliště: Tel.: 602 598 868
Auto: SAAB 9000 Talladega 2,3T
Bydliště: Praha 10
Tak po vyjetí 10L E85 v kombinaci s 10L ba95 můžu říct, že to prostě nejede. Je to líný, rozjezdy mizerný, občas to střelí, spotřeba 24 na sto dle ppc. Nadruhou stranu musím uznat, že to k něčemu bylo. Po vyjetí skoro do prázdna a natankování čisté ba95 se uklidnil volnoběh, dřív 1400ot ted normálních 800, motor má kultivovanější chod a celkově se to zlepšilo. Hlavně na rozjezdech a při studeném startu vidím rozdíl.

_________________
9000 Talladega 2,3T manual Obrázek
9000 CC 86 B202i manual R.I.P.
9000 CC 87 B202i manual R.I.P Obrázek
9000 Griffin 2,3T automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E85
PříspěvekNapsal: sob 22. kvě 2010 20:02:23 
Offline
Uživatel
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. říj 2009 19:08:30
Příspěvky: 258
Auto: S60 D5 120kW r.07
Bydliště: Rudice/BK
u mě to funguje k naprosté spokojenosti! Spotřeba šla sice trochu nahoru, o něco hůř to startuje - ale žádný drama se nekoná.

_________________
S60 D5244T5
850 D5252T
944 B230FB bejvávalo....
S40 B4204T2
360 B200K okružní, lesnicko-dělnický speciál
V70/I D5252T


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist