Právě je ned 24. zář 2017 13:01:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


V této sekci jsou Fotonávody na různé opravy a úpravy, přidejte i Vy Váš vlastní návod. Podmínka je aby byl přehledný a srozumitelný. Pokud Vám je něco nejasné, neváhejte a ptejte se v tématech jedlotivých návodů. Poradíme!

1. Nezakládejte FLAME.
2. Mějte pochopení s laiky.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 10. bře 2011 11:53:35 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Pokusím se sesumírovat informace, rady a zkušenosti s opravami nezávislého topení pro dieslové motory D5 a 2.4D v S60 a V70 druhé generace.



➤ Jednoduchým pohledem zjistíte zda NT máte či ne, bývá umístěno v levém rohu předního nárazníku, je nekryté takže zespodu uvidíte nerezový válec, nějaké ty kabely a hlavně nerezový výfuk a sání. Viz foto:

Příloha:
Auspuff_Standheizung_XC70.JPG
Auspuff_Standheizung_XC70.JPG [ 48.54 KiB | Zobrazeno 9178 krát ]


Příloha:
IMG_0005.JPG
IMG_0005.JPG [ 156.78 KiB | Zobrazeno 9173 krát ]


➤ Pokud topení nemáte, dá se samozřejmě instalovat dodatečně, v případě použití originálního NT, lze postupovat podle návodu - ke stažení ZDE

➤ Pokud topení máte, může fungovat ve třech režimech:

① NT se spouští automaticky po nastartování motoru, při tepolotách nižších než 5-7°C, a napomáhá motoru rychleji se zahřát na provozní teplotu. Spuštění ani vypnutí nijak neovlivníte. Pouze vytažením pojistky ☺

② NT se dá časovat pomocí palubního PC, a topení se navíc spouští automaticky jako v předešlém případě.

③ Spouštění NT je plně manuální, dá časovat pomocí palubního PC, a nic se samo nespouští viz návod:

Obrázek

Obrázek

➤ Vše je čistě softwarová záležitost, pokud auto obsahuje SW v konfiguraci se zmiňovaných prvním režimem, není problém dohrát druhý či třetí režim. Cena za režim ② je cca 4tis s DPH, režim ③ je údajně o pár korun levnější. SW se nedá nahrát jinde než v autorizovaném servisu. Pokud máte režim ①, nedá se jednoduchou úpravou spouštět NT externě, řídící jednotka NT si "povídá" s ŘJ automobilu.



A jdeme na hardware ☺


➤ Pokud bufík jede jak má, po spuštění se v bufíku roztočí motorek vhánějící do spalovací komory vzduch, spustí se oběhové vodní čerpadlo, čerpadlo nafty začně pumpovat /cvaká za zadním pravým kolem/, na pár vteřin zažhaví svíčka v NT, až optosenzor uvidíe že vevnitř hoří svíčka zhasne a a to se již line krásný dunivý zvuk, asi jako klasické plynové kamna. Čerpadlo tlačí naftu, v bufíku hučí, někomu to dokonce kouří, a ventilátor žene do interieru teplý vzduch.

➤ A pokud někomu bufík nejede jak má, může to mít několik příčin. Předem je důležité říct, že ŘJ automobilu si NT hlídá, a v případě tří neúspěšných startů NT zablokuje, a i v případě že vyměníte vadný díl, bufík nenaskočí - je potřeba chybu vymazat. Na to není potřeba autorizovaný servis, může být i neoriginalní diagnostikou.

➤ Pokud tedy NT nefunguje, nejjednodušší je zajet na diagnostiku a ta by měla spolehlivě identifikovat problém. Samozřejmě je možnost vše rozdělat, a zkusit jednotlivé komponenty připojit ke zdroji.

➤ V čem bývá problém:

① Vstřikovací tryska - pokud bufík funguje ale "bafá", je to nestejnoměrným dávkováním paliva, bufík sice pojede ale jednoho bude stávkovat protože vstřikovací tryska bude prostě ucpaná, nebo bude mít opálenou jehlu. Doporučuji trysku vyzkoušet připojením na hadičku s naftou a do čerpadla připojit 12V. Tryska se dá koupit nová v autorizáku, chtějte tzv. vyrovnávač tlaku, katalogové číslo 3731100, cena bez DPH 1906Kč.

② Motorek s plastovou vrtulí. Může být přidřený, rozbité ložiska, zhoblovaný komutátor či uhlíky. Motorek se dá při troše šikovnosti repasovat, pokud nejsou rozbité magnety nebo zhoblovaný komutátor. Jsou potřeba dvě krytá ložiska 624ZZ, nějaký stahováček na ložiska, a šikovné ruce. Bohužel motorek se nedá koupit zvlášť, jen v kompletu s celou spalovací jednotkou za cca 9tis bez DPH. Každpádně, jedná se o tenhle motorek, rozdílná je ale osa motorku, kterou ale stočí za pár minut kdejaký soustružník.

③ Pokud je roztavená plastová vrtule, je "vymalováno", musí se pořídit nová spalovací komora kompletní.

④ Oběhové vodní čerpadlo, i to muže odejít, pokud jej ale zkoušíte, je potřeba jej pořádně zaplavit. Cenovka myslím kolem 2,5tis.

⑤ Zanešený flame senzor, jedná se o optický senzor, takže je potřeba "uchošťour" a musí být opravdu čirý.

⑥ Špatná kabeláž - vlivem rozdílných teplot bývá kabeláž v NT zkřehlá a vodiče rozlámané, doporučuji kabely nahradit a velice pečlivě izolovat. Bezva jsou kabely s teflonovou izolací.

El. schéma NT:

Obrázek

⑦ Ulomený kabel ke svíčce.


➤ Čemu se dá předcházet

① Kontrola výfuku. Pokud má trhliny, těma prochází opravdu horký proud spalin a ty můžou být v kontaktu s nárazníkem. Výfuk doporučuji vyměnit za kvalitní nerezový.

② Umístění řídící jednotky. Dejte pozor na kabeláž, zda se nedotýká kloubu výfuku. Já ŘJ přemístil na jiné místo:

Příloha:
IMG_0005.JPG
IMG_0005.JPG [ 156.78 KiB | Zobrazeno 9175 krát ]


③ Pokud máte možnost a základní zkušenosti, není na škodu NT rozdělat, vyčistit, promazat a předejít tak případným budoucím nákladům na opravu.

Pár fotek pro inspiraci a představu jak to vlastně vevnitř vypadá:

Příloha:
IMG_0002.JPG
IMG_0002.JPG [ 181.83 KiB | Zobrazeno 9173 krát ]


Příloha:
IMG_0003.JPG
IMG_0003.JPG [ 157.16 KiB | Zobrazeno 9173 krát ]


Příloha:
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG [ 159.35 KiB | Zobrazeno 9174 krát ]



To by bylo asi vše co mě teď napadá. Při opravě doporučuji používat zdravý selský rozum, uvědomit si jaké rizika může mít nesprávná instalace či oprava a jiné bastlení.

Přečtením příspěvku souhlasíte s tím že vešekeré zásahy provádíte na vlastní riziko!

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Naposledy upravil jou81 dne pát 25. bře 2011 8:25:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II
PříspěvekNapsal: čtv 10. bře 2011 21:03:09 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. zář 2009 22:47:16
Příspěvky: 1136
Auto: XC70 D5
Bydliště: Myjava
miro good job.
fakt si si dal zalezat. :clap: :clap: :clap:

_________________
VOLVO XC70 D5 Summum 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II
PříspěvekNapsal: čtv 10. bře 2011 22:33:14 
Offline
Člen komunity
Člen komunity
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 9:00:41
Příspěvky: 785
Bydliště: Brnisko, Vysočina
Auto: Bylo: S80, MY 2008, D5 aut.
Bydliště: Brnisko, Vysočina
No jo, brňáci, kabrňáci... :lol: :banan:

_________________
Bylo: VOLVO S80 D5 SUMMUM MY2008 aut. 136kW D5244T4
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II
PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2011 9:06:50 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Prvně prosím o smazání velkých díků, ať to tady mám čistý :jou81: Díky :D

Zjistil jsem včera docela důležitou věc -pokud někdo bude muset sundávat plastovou vrtulku z motorku, je potřeba si předem uznačit v jaké byla výšce a !hlavně! označit i původní natočení hřídele vůči vrtulce. Bohužel je to novodobý šlendrián a setkal jsem se s tím že tisícihran hřídelky na kterým je namačknuta vrtulka je zkřiva nalisovaný a vrtulka potom háže a vše vibruje opravdu nesnesitelně. Na jiném topení jsem zase viděl vystřihnutý kraj vrtulky kvůli vyvážení :boze:

//EDIT Kein: Pročištěno, pár díků jsem nechal :-)

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: sob 26. bře 2011 7:34:32 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: úte 07. dub 2009 15:38:34
Příspěvky: 3013
Auto: Volvo 765,B230FT 184kW
Bydliště: Lichnov okr.NJ
Jde o plný bufík,nebo jen o předehřev motoru? Nějaký návod k použití?

_________________
Švédské tanky
Volvo 244 Turbo
Volvo 965 r.v.1991 B230FT AW71 USA verze
Volvo S90 Royal r.v.1997 150kW
Volvo S80 T6
Volvo XC90 V8
Volvo V70III D5
tel. 775/148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: sob 26. bře 2011 10:08:02 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Tak si to přečti ještě jednou, a pořádně, a zjistíš to :nono:

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: úte 09. srp 2011 21:07:45 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. říj 2010 20:23:20
Příspěvky: 37
Auto: XC90 V8 + S80 V8
Bydliště: Zubří
Jelikož link na dodatečnou instalaci NT již nefugnuje a chvilku mi trvalo, než jsem jej opět našel, tak tady je: http://accessories.volvocars.com/Access ... 02,_D5244T

P.

_________________
XC90 V8 2005 AT .::. S80 V8 2007 AT .::. VW Brouk 1.4 28kW 1966
tuning ARD a VolvoTune.NL -> VolvoCesky.cz na Valašsku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 11. srp 2011 23:12:29 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
http://aukro.cz/volvo-nezavisle-topeni-tryska-cidlo-v70-xc90-s80-i1763401235.html

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 27. říj 2011 22:59:00 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. bře 2011 20:37:29
Příspěvky: 5
Bydliště: Týnec u Břeclavi
Auto: S60 D5 2003 120kw
Bydliště: Týnec u Břeclavi
jou81 píše:

Ahoj Jou...jen jsem chtěl dodat že tento díl se dá koupit v autoryzáku cca 1000kč :)

_________________
S60 D5 2003 120kw 180tkm Spaceball
http://marlly.rajce.idnes.cz/Moje_Volvo/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 27. říj 2011 23:19:25 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Který konkrétně myslíš, za 1000kč?

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: sob 05. lis 2011 22:34:46 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. bře 2011 20:37:29
Příspěvky: 5
Bydliště: Týnec u Břeclavi
Auto: S60 D5 2003 120kw
Bydliště: Týnec u Břeclavi
jou81 píše:
Který konkrétně myslíš, za 1000kč?

celou sadu,vlaječky+myska...

_________________
S60 D5 2003 120kw 180tkm Spaceball
http://marlly.rajce.idnes.cz/Moje_Volvo/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: sob 12. lis 2011 18:23:18 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
To je možné, já to sem dával ale kvůli regulátoru tlaku, který jinak stojí 2300,- ;)

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 12:43:28 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. zář 2009 5:33:37
Příspěvky: 26
Zdar, chlapci.

Typ uhlíkov neviete ? Idem to rozobrať, ložiská mám, ale uhlíky ešte nie.

_________________
V70 II D5 (D5244T) '02 - model 03, 120kW, čierna - už aj s fóliami
bolo: V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V 70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: úte 15. lis 2011 23:49:50 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Uhlíky jen tak nekoupíš, zkusil bych vybrousit jiný, neměl by být problém. Případně kontaktovat firmu co dělá ty motorky.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 10:05:53 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. zář 2009 5:33:37
Příspěvky: 26
Nazdar, hoši.

Dospel som do mŕtveho bodu a som už z toho na nervy :evil:

Predvčerom sme mali rozobratý bufík a aj tak nejde, v autorizáku sa im ho nepodarí vôbec roztočiť.

Anabáza:
- pred 2 rokmi po kúpe auta na jar sa mi podarilo v zime bufík "roztočiť" cca 5 štartmi po sebe, po čase sa to nejako posralo ( na križovatke som urobil bielu hmlu a krátko na to som ešte studený motor vypol, potom už bufík nešiel ), v autorizáku to odblokovali a všetko O.K.
Po čase mi začal točiť vysoké otáčky, dymilo to ako divá sviňa a nehrialo to tak ako predtým. Po rozobratí sme zistili, že bola spadnutá vrtuľka na dne spaľovacej komory. Nastala spokojnosť - spadla vrtuľka, točilo vysoké otáčky, nerozprašovalo to, ale čúralo naftu a zle spaľovalo.
Nahodili sme to podľa obrázkov ( išli sme podľa otlačkov dielov medzi sebou ) : https://picasaweb.google.com/1153881366 ... directlink

a po diagnostike nešlo :cry:

Detekovali sviečku, ktorú som kúpil a vymenil, poskladal a nič ani po diago.
Potom sa na to vyprdol ( bola už jar )

A teraz sme to rozobrali - všetko okrem motorčeka, pretože sa točil ľahko, bez pazvukov. V podstate motorček ostal spolu s komponentami ako je na obrázkoch.
Ostatné sme skontrolovali všetko. Najprv som mal podozrenie na čerpadielko paliva, pretože po odpojení hadičky paliva z bufíka, bola táto suchá. Ale keď sme púšťali impulzy do čerpadla, tak naftu tlačilo, čerpadielko cvakalo a z hadičky do bufíka išla nafta podľa impulzov.
Vychádzali sme zo schémy:
Flame čistý, motorčeky sa po pripojení napájania točili bez problémov, termistor TEMP ( odpor) funguje ( pri simulovaní plameňa menil odpor ), sviečka GLOW v poriadku, motorčeky obdiva ( vodné čerpadlo a bufíkový ) samostatne točia, káble premerané, vstrekovacia tryska prefúknutá vzduchom.

Predtým sa nám zlomila fajka na sviečku, ale to sme opravili a funguje.

Tak som už vyčerpal všetky svoje náboje a začínam sa vzdávať. Ešte by som tipoval na tú trysku paliva, aj keď vzduch prešiel, možno kladie väčší odpor pri samotnom tlačení paliva do trysky a nafta neprejde do misky alebo kolísanie otáčok :?
Všetko samostatne ide, ale po poskladaní už nie.
V autorizáku som z nich vytiahol, že toto už viackrát absolvovali ( samostatne to ide, spolu nie ) a tvrdia mi, že to vyrieši výmena celého vnútra ( cca vyše 300€ ) a bude to fungovať.
Dvaja elektrikári sme nad tým dumali a bez nejakého relevantného výsledku - musí tam byť podľa mňa len nejaká hovädina, kua...

Máte nejaké tipy, rady ?
Ešte raz by som sa na rozoberanie dal. Prikladám výsledok z diago ( sedačka šoféra je nepodstatná, tam teraz nemám založenú krabičku pod sedadlom a ostatné sú tiež nepodstatné )

Inak ma asi presvedčia na kúpu celého vnútra alebo sa na to vyprdnem :evil:


Přílohy:
IMG.pdf [293.61 KiB]
165 krát
screenshot20110310at113.jpg
screenshot20110310at113.jpg [ 290.16 KiB | Zobrazeno 8804 krát ]

_________________
V70 II D5 (D5244T) '02 - model 03, 120kW, čierna - už aj s fóliami
bolo: V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V 70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 10:43:53 
Offline
Uživatel
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. zář 2009 8:45:42
Příspěvky: 306
Bydliště: vrchoslavice
A co vodní čerpadlo ok ??

_________________
V70 D5 120kw 2002 man.5r stříbrná met. 460 1.9 TD 66kw 1995 man. stříbrná met. 340 1.6 D 40kw 1985 man. červená tmavá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 10:52:52 
Offline
Štamgast
Štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. črc 2009 18:28:23
Příspěvky: 1207
Bydliště: Brno/HK
Auto: XC90 MY17 Inscription, BMW X1
Bydliště: Brno/HK
Píše že vodní čerpadlo je OK. Boss přijede a dáme do kupy :coffe:

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 14:03:50 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: úte 07. dub 2009 15:38:34
Příspěvky: 3013
Auto: Volvo 765,B230FT 184kW
Bydliště: Lichnov okr.NJ
Dělali jste test akčních členů??

_________________
Švédské tanky
Volvo 244 Turbo
Volvo 965 r.v.1991 B230FT AW71 USA verze
Volvo S90 Royal r.v.1997 150kW
Volvo S80 T6
Volvo XC90 V8
Volvo V70III D5
tel. 775/148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 15:04:14 
Offline
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. zář 2009 5:33:37
Příspěvky: 26
martinopel píše:
Dělali jste test akčních členů??


Čo konkrétne máš na mysli ?

_________________
V70 II D5 (D5244T) '02 - model 03, 120kW, čierna - už aj s fóliami
bolo: V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V 70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nezávislé topení - bufík - S60, V70 II - Souhrnné Info
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 17:48:36 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: úte 07. dub 2009 15:38:34
Příspěvky: 3013
Auto: Volvo 765,B230FT 184kW
Bydliště: Lichnov okr.NJ
Boss píše:
martinopel píše:
Dělali jste test akčních členů??


Čo konkrétne máš na mysli ?

Pomocí diagnostiky se dají jednotlivé komponenty odzkoušet.

_________________
Švédské tanky
Volvo 244 Turbo
Volvo 965 r.v.1991 B230FT AW71 USA verze
Volvo S90 Royal r.v.1997 150kW
Volvo S80 T6
Volvo XC90 V8
Volvo V70III D5
tel. 775/148152


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist