www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Žhaviace relé S40 II 1.6D http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=692 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kerek [ sob 13. úno 2010 12:23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Žhaviace relé S40 II 1.6D |
Vedel by mi niekto poradit, čo znamená u S40 II 1.6D ak mi vypisuje chybové hlásenie žhaviaceho relé. Svieti červený trojuholník, urgentné vyhľadanie autorizovaného servisu. Ten som kontaktoval, technik mi povedal, že je to bežné u týchto motorov no mňa to štve že to tam svieti. Chcel by som vybrať žhaviče a vyskúšať ich, mám podozrenie na chybu niektorého z nich no neviem kde sa nachádzajú a ako na to. Vie mi niekto poradit? Či sú na každom valci alebo obdobne ako u nákladných volvo v sacom potrubí jedno. |
Autor: | wrbics [ sob 13. úno 2010 15:51:41 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. | ||
Žhavicí relé je někde vlevo vepředu v nárazníku , na obr.13 A žhaviče jsou 4 , jelikož jsem motor nebiděl na vlastní oči , tak nevím kde přesně jsou , třeba Ti fotka řekne víc
|
Autor: | Kerek [ ned 14. úno 2010 20:59:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
Díky moc, no pravdupovediac bez legendy z tých 19 tich bodov len málo čo viem presne čo je a kde sa nachádza. Ale ešte raz díky. |
Autor: | wrbics [ ned 14. úno 2010 22:16:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
ptal ses na žhav.relé a to je třináctka někde pod levým světlem pod nárazníkem |
Autor: | Návštěvník [ pon 15. úno 2010 8:25:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
Máš pravdu pýtal som sa na to, lebo to mi vypisuje, ale ja sám neviem. Pripadá mi nereálne aby bolo relé zlé, pretože v mrazoch ktoré boli ráno by som bez neho nenaštartoval, no bez jedného zlého žhaviča si myslím, že ano. Ale fakt neviem. |
Autor: | marekside [ pon 22. úno 2010 8:59:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
Caute, prepacte moju slovencinu ale pridavam sa k tomu lebo aj ja som mal taku chybu na diagnostike (Volvo V50 2.0D). Glow plug relay - Faulty signal alebo take nieco. To moze znamenat viac veci: - Zla sviecka - Zli kabel - Zli rele je velmy jednoduchy test ktori mozete spravit, staci vam obicajni tester s funkcie voltmeter a ohmeter. Dame tester negativni pol na baterku minus. Odpojme konektor na zhavice: s funkciou ohmeter skusame s positivnim polom pins na konector na obrazku: ked impedancia je vacsia ako 2 alebo nekonecna, pravdepodobne zhavic je zli. Teraz prepneme na funkciu voltmeter a skusim pripojenia na druhe strani konektoru: Nech nam niekto da kluc do polohi 2 a skusame kolko Voltov nam da rele, ked citame okolo 12V je to fajn (pozor prud trva cca 6-10 sekund). Takim sposobom som nasiel chybni zhavic ... menil som zhavice, ale stale to neni ono. Studeni start neni v poriatku!! Kolko vam trva zhavenie pri -2 stupnov?? Mne kontrolka vypne po ani 2 sekundi, neni to malo???? Na zaklade coho sa rele rozhodnie kolko ma zhavit? Je tam neake cidlo teploti? Vdaka za podporu, Marco. |
Autor: | dod [ pon 22. úno 2010 9:42:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
to zhavenie 2s pri -2 je normalne u tychto motorov, vraj nad nulou nezhavi vobec...daj aditivum do nafty a podstatne sa to zlepsi..odskusane |
Autor: | wrbics [ pon 22. úno 2010 14:40:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
marekside : jak píše dod . Žhavení se zapína až klesne teplota pod -2 . Díky vysokotlakému vstřikování paliva není třeba do této teploty pomáhat žhavením . Teplotu bere s teplotního čidla vody co je v termostatu . I když bylo třeba -5 tak žhavil jen chvilku , 2-3sek . A dýl žhavil většinou až pod -10 . Co tím myslíš startování není v pořádku - jako , že dýl točí ? A jen když je promrzlej nebo i pak zahřátej ? |
Autor: | marekside [ pon 22. úno 2010 15:43:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
wrbics: No problem je aj ked je studeni motor aj za tepla nekedy. Ked je studeny po startovany 20 sekund dymi syvo modry dym a volnobeh je nepravidelni, akoby bol nedokonale spalovanie alebo co, potom motor ide uplne super. Ked je tepli sa mi nekedy stane ze startuje ale ma velmy nizke otacky okolo 400-500. Akoby bol duseni alebo tak neako, neda sa ani pridat, treba vypnut/zapnut a potom je ok. Pouzivam VIF, olej je v poriatku, voda tiez takze teraz na zaklade toho co hovoris zacinam mat podozrenie na vysoko tlakovi ventil co je na palivovom cerpadle. Ked je tlak nedostatocny by mohol sposobit tieto problemi. Alebo moholi by byt aj trisky??? Dakujem, Marco. |
Autor: | wrbics [ pon 22. úno 2010 16:11:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé. |
Může to být jeden z ventilu co tam jsou , nebo dávkovací ventil . Viz obr. To by byla ta lepší varianta , pak to mužou být horší varianty vstřiky nebo čerpadlo . 1.Injector 2.Fuel dosing valve 3.High-pressure control valve 4.Diesel pump 5.Fuel rail 6.Fuel pressure sensor. A nebo to muže být klidně i nějaká jina blbost . Už se tu řešilo horší startování , byl to michalmalcek , a tomu to vyřešl repas stateru . Pak tu byl prý jeden nefunkční EGR , který zpusobil , že nešlo nastartovat ( ale byl u toho i repas podávacího čerpadla - takže se neví co přesně to zpusobilo ) A diagnostika neříka vubec nic konkretního ? Byl si na více diag nebo jen vždy u jednoho ? Už se stalo , že v jiném servise to ukázalo něco jiného než v předchozím . OT : a proč se omlouváš za svůj jazyk ? |
Autor: | marekside [ pon 22. úno 2010 18:32:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
OT: omluvam sa lebo som talian a ked pisem chyby nesu vynimocna vec. Viem ze by sa mali vyskitnut neake chyby na ECM ale bol som pre 2 tyzdne a nic tam nebolo okrem to relatko. Daju sa tieto veci zistit len cez Vida ci staci aj VAG? Pytam sa lebo vo Volve chcu sa diagnostiku 50 eur Dakujem, Marco |
Autor: | wrbics [ pon 22. úno 2010 19:07:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
VAG - Volkswagen auto group - navím jak ty uplně nejnovější ,novější , ale v těch co jsou na netu a mezi lidmi ( tady u nás ) tak Volvo to nenačte , ani ho nemá v databazi . Leda někde v neznačkovém servise , kde mají ty dražší diagnostiky , třeba BRAIN BEE ( na té jsem byl) a chcou za to málo . Relátko jsi náhodou zkoušel vyměnit ? Třeba nedrží tak jak má ? OT : nemusíš se za to omlouvat , to je uplně v poho ale je to dobrá kombinace Takže žiješ na Slovensku ? |
Autor: | Guru [ pon 22. úno 2010 20:05:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
Marco, zle štartovanie nemusí ihneď znamenať chybu palivovej zostavy. Aký je to rok výroby? ak je to 2006 a vyššie, je veľmi pravdepodobne že chyba bude v škrtiacej klapke = Throttle Body. To je ta "Y" idúca do sacieho potrubia = Intake mainfold. V tej klapke je membrána = flap ktorá zasekáva. Diagnostika v Itálie stoji 50€ alebo tu na Slovensku?? A máme ďalšieho majiteľa 2.0D benvenuto medzi nás! |
Autor: | wrbics [ pon 22. úno 2010 20:14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
Guru : ja na tu potvoru vždy zapomenu |
Autor: | marekside [ úte 23. úno 2010 8:28:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
Guru: Rok vyroby je 2004, auto ma 162000 km. Ja si myslim ze tam je ine, ci aj tam je ta klatka? By si sa cudoval ale 50euro stoj diagnostika na Slovensku na priklad v TOP Auto. Ale nasiel som aj za 30 ... uvidime. wrbics: Ktore relatko mas na misli? Ked myslis ten zhaviaci, podla mna je dobry, a ked zhavenie neni treba nad -2 tak potom je to jedno lebo mi to robi aj pri 4 stupne. Inak pockam na dalsiu servisnu a uvidime ako sa bude auto spravat ... skoda lebo fakt je to dobry voz, len keby som nemal tieto starosti!!! |
Autor: | wrbics [ pát 13. kvě 2011 19:24:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žhaviace relé S40 II 1.6D |
Tak pokuď máš 04 tak tuto klapku tam nemáš , ta je až od MY06 . Je tam zdůvodu rychlejšího zahřívaní motoru . je když tam je ta klapka navíc a tady když tam není Myslel jsem relátko žhavení , ale pokuď Ti to dělá i když je tepleji , tak bude problém jinde . Uvidíš co zjistí na diagnostice ,třeba najdou něco jiného. No uvidíš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |