www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Všeobecně o S40 II a V50 http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=263 |
Stránka 1 z 104 |
Autor: | wrbics [ pon 21. zář 2009 9:08:15 ] |
Předmět příspěvku: | Všeobecně o S40 II a V50 |
Autor: | koch [ stř 23. zář 2009 14:19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
v50 neni volvo ani polovolvo, je to focus |
Autor: | Kein [ stř 23. zář 2009 14:21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Autor: | koch [ stř 23. zář 2009 14:28:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
tezko rict... ja myslim ze vliv fordu prisel prave s S40/V50... kdyz si vemu, ze koncept S60/80/V70 pochazi z nejakeho 92heho tak bych tuto generaci fordu rozhodne nepripisoval... stejne tak P2 a I5... rek bych ze ford s nima nema spolecne ani ň |
Autor: | flaksy [ stř 23. zář 2009 15:06:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Neupiram vam technickou spriznenost C30/S40II/V50/C70II s Fordem Focus II a Mazdou 3, ale je nutno si uvedomit, kdo mel lvi podil na vyvoji auta. Volvo ma obrovske know-how a ford ma dobre zvedy, kteri si to davno uvedomili. Duvody, proc Ford koupil Volvo jsou v zasade 2: 1 - aby mel "premiovou" znacku, 2 - know-how. No vetsinu uz ted vysal, vystavel na tom Focus, ktery ho svym uspechem postavil na nohy a z Volva cerpa i Mondeo. Ne teda z mensich Volv, ale samozrejme z vetsich. Jinak z roku 92 muze byt tam max design S/V70I/S/V90 a take S40/V40. S80/S60/V70II uz je na te novejsi vlne. Sice pri vyvoji tam ford jeste nebyl, ale na finalni podobe vozidel se podilet mohl a nevylucuji, ze podilel, nebot uz rozhodoval o financich, uvadeni na trh atp. Proste v dobe uvedeni uz Volvo patrilo Fordu a ten drzel taktovku. Nicmene psat o Volvikovi, ze je to Focus, je blbost. Kdo je kdy videl vedle sebe, tak vi o cem mluvim. Dyt lepsi nez Focus je i Mazda 3. To ze ma par spolecnych dilu neznamena, ze to je stejne auto A doopravdy, skoro nic se z focusu neda pouzit P.S.: kvuli tomudle jsem se musel i prihlasit, tak me to rozlitilo |
Autor: | koch [ stř 23. zář 2009 15:40:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Autor: | milanmoon [ stř 23. zář 2009 17:33:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
moje prve volvo bolo 460 (motor od <> ) a bol to draci vuz ako vraveli kamosi. bol som stim moc spokojny len skoda ze predosli majitele sa k tomu auto nechovali moc dobre. mozna raz si ju s nostalgie kupim |
Autor: | wrbics [ stř 23. zář 2009 21:26:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Tak asi takto : Co mě hlavně zaujalo skvělý vzhled, takový sportovní nádech má V50ka.Interie typicky švédský design, připomíná mi trošku Ikeu,takový malý útulný obývaček. Základní plusy: -bezpečnost -perfektní kvalitní materiály a dílenské zpracování - naprosto perfektní sedadla - a -převodovka 6Q u 2.0d krátký přesný chod Menší minusy: -trošku málo odkládacího prostoru, i když dá se na to zvyknout. Držáky na pití ve středové konzoli jsou moc mělké,0,5L pet láhev nebo plechovky RB pak vadí v řazení -malá zpětná zrcátka,couvat podle nich je hold trošku težší -trošku malé ovladače na středové konzoli, vyžadují trochu pozornosti,ale moc toho už za jízdy nenastavuju Věci, na které se dá zvyknout: -pletení jedničky a zpátečky(6Q 2.0d)-jsou hned vedle sebe,nemusí se vynakládat příliš velká sila pro zařazení zpátečky , výhoda ,při jejím zařazení to zapípá,takže člověk hned ví,že nastala chyba,ale tohle byl jen počáteční problém - u novějších modelu se musí již zatlačit dolů - kufr také není pro některé zázrak,417L, navíc bývá omezen roletou která má ještě odkládací prostor,třeba na deštník,takže pokuď něco velkého převážíš,tak to pořád sundáváš .Po zatmavení oken je fuč a je klid.Jinak po sklopení sedadel je velká rovná plocha a dá se ještě sklopit sedadlo spolujezdce. -odhad kde končí kapota a i konec auta,čidla jsou určitě supr |
Autor: | Dekky [ pát 25. zář 2009 0:29:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
tak uz ma tu mate.hhh.mate radost kluci? podla mna by sme si mali zalozit nejaky topic,kde budeme tlachat sice o nasich autach,ale aj okolo.ved uvidime ako to tu bude zit. nieco k veci...ked prisla rada S40 II a V50 na trh,prve co ma neuveritelne zaujalo bola stredova konzola,potom vonkajsia linia vozu od prednych svetiel az po zadne.super. vtedy nielenze som nemal vobec sajnu,ze to ma nieco spolocne s focusom (aj ked som sa vozil v escorte),ale ani ma vo sne nenapadlo,ze si ho budem moct dovolit za dva roky kupit. no stalo sa a aj ked uz je to vyse roka,stale som happy,napriek vsetkemu co sa mi pokazilo.hh to wrbics: ty mas spatecku s pipakom? ja som bol do teraz v tom,ze modelovy rok 2006 ma uz inu plutvu a aj prevodovku.teda neviem aky mas MY,ale plutvy mame rovnake. ja zatlacam paku dole a radim ako do 1. moze mi to niekto vysvetlit,preco su 2 prevodovky. jo a ten navod na ERG....bomba. az teraz lutujem,ze som nenafotil vymenu turba |
Autor: | wrbics [ pát 25. zář 2009 6:05:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Autor: | Pavluňa [ pát 25. zář 2009 21:32:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Wrbics: jj presne tak,s tou plutvi mas recht |
Autor: | Dekky [ sob 26. zář 2009 21:23:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
ja som bol doteraz v tom,ze ta mala plutva bola do MY 05 a nezalezi ci je tam gps alebo telefon.a tak isto som si myslel,ze je to s prevodovkou,ze ta vasa pipacka sa uz do MY 06 nedavala. |
Autor: | wrbics [ sob 26. zář 2009 21:38:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Popravdě ploutve na V50 jsem nikdy nezkoumal, až teď . A taky jsem si myslel že to pípá u všech . Takže Ty musíš zatlačit a pak dáš zpátečku ? Takže se Ti nemůže stát , že ji tam dáš omylem ? |
Autor: | Lumpy [ sob 26. zář 2009 23:30:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Zdar všichni, tak se nám to tu rozjíždí, paráda... od srazu nebylo moc času, koleno už je relativně v klidu, takže už zase točím am. fotbal a hokej a na forum není moc času, ale musím se přiznat, že na ST mířím jako první Dneska jsme s Mirou řešili to nefunkční vyhřívání zrcátka, kupodivu šlo celkem lehce vytáhnout sklo (s pomocí Vadisu). Vyhřívání je KO, zkusil jsem vrakáč v Holubicích, ale "jejich" V50 šla několikrát přes střechu a zrcátka tam nejsou, navíc přístup dost divný, už mě tam neuvidí. Takže objednám v úterý nové ve Volvu (podle ceníku by mělo vyjít na 1 668 Kč). Ještě teda zkusím Saabtuning a Polarcars (na ty mi dal tip Mira, že tam kupoval zrcátko a za lepší cenu než ve Volvu). to wrbics: ploutve si liší rokem výroby, to jsme vysledovali na srazu, vidíš, měl jsi tam být to Pavluňa: zadní stěrač na tom vrakovišti není... |
Autor: | wrbics [ ned 27. zář 2009 10:25:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Lumpy: to je dost , že se ukážeš ! Ty s tím sportem nedáš pokoj No jo no , prostě jsem chyběl a štve mě to . Právě protože vůbec nevím o čem jste tam debatovali ! |
Autor: | Guru [ ned 27. zář 2009 20:53:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Ahojte konvertori A ja vas hladam a hladam a hla... a vy ste všetci tu wrbics: vyborne navod na , čo skoro sa do toho pustim a ja, hoci otec mi vždy hovoril, že nemam opravovat to čo nie je pokazeny, ale aj tak... to by som nebol ja keby som niečo nerozoberal aj bez dôvodu... Inak chlapci, ten "slavny" airbox resonator mi vyrazne stišil motor, zvlašt pri vyššich otačkach auto teraz ide o vela jemnejšie. |
Autor: | Dekky [ pon 28. zář 2009 14:50:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
to guru: tak vitaj.kto hlada najde ...tak to som rad,ze sme nejako spolocnymi silami zvladli. teda hlavne ty,my sme to len okecali. uz sa nam to tu trocha rozbieha,len tak dalej. to all: inak mne ta plutva pride uplne zbytocna,ked nemam gps ani telefon a antena je na okne.ale ked ju tam dali,tak nech tam je. to wrbics: no veru to sa mi este nestalo,ze by som tam vrazil spatecku omylom,ved ostatne rychlosti sa nezatlacaju,takze pohoda. musim niekde zistit,ci sa prevodovka menila s MY 05-06 alebo su stale dve prevodovky (alebo iba kulisy) doteraz. ako dlho ti trval ten ERG ventil? povedali mi vo volve ze im stacia asi 3 hod,ale rad si to urobim sam,nech mam nejake zasluhy. |
Autor: | wrbics [ pon 28. zář 2009 16:11:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Dekky: ty jo , teď jsi mě zaskočil ! Vůbec nedokážu odhadnout jak dlouho to trvalo V podstatě to jde dobře , i když je tam velmi málo místa , nejdýl jsem se natrápil s tím imbusem , je tam opravdu přístup jak pr*s* , za to by v PSA měli dostat nějakou cenu , ale jak jsem tam psal - nakonec jsem se tam dostal ze spodu auta . Tak zhruba odhadem (bez toho trápení ) by to mohli být 3hoďky . Mě se ta plutva tam líbí Ke zpátečce - no třeba to pak dali na kulisu , protože se to hodně vyčítalo , že jde lehce zaměnit R a 1. |
Autor: | Kein [ pon 28. zář 2009 17:45:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Autor: | wrbics [ pon 28. zář 2009 18:02:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Kein: V ploutvi býva jen antená GPS a telefonu , pokuď je tam máš ,jinak je to naozdobu , u V50 je antena v zadním pravém okně , AM/FM hlavní a v okně zadních dveří antena FM záložní/TMC a u S40II je antena vzadním okně , AM/FM (hlavní i záložní) + TMC |
Stránka 1 z 104 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |