www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Cukání motoru a kolísavý výkon V50 2,0D http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=2403 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dawe [ sob 01. úno 2014 20:28:59 ] | ||
Předmět příspěvku: | Cukání motoru a kolísavý výkon V50 2,0D | ||
Zdravím všechny, prohledal jsem tu všechny témata ohledně motorů apod a i jiná fóra, ale nikde jsem nenašel totožný problém, vždy jen náznaky. Kromě motoru z V40 tam bylo to samé, ale snímač polohy škrtící klapky jsem nikde nesehnal a mám podezření, že to bude u mého motoru už řešeno jinak. Mám D4204 T. Takže k věci. Když jedu kolem těch 50ti km/h a motor se točí cca 1800/min tak motor cuká jako kdyby se mu chtělo chcípnout. Jelikož jsou to otáčky při kterých se spíná turbo tak mě napadá nějaký spínací čidlo a to dává signál turbu zapni-vypni-zapni-vypni a je zmatený dokud nezvýším otáčky, stačí trošku a už je OK. Ovšem když stojím na místě a motor běží na volnoběh tak se chová podobně jen není tak znát cukání, ale je to vidět například na světlech jak lehounce pohasínají. Další příznak je při prudkém přidání plynu (klasicky předjíždění na okresce). Motor zabere a najednou díra ve výkonu a opakuje se to. (viz jednoduchý graf pro ilustraci x=čas; y= otáčky). Což mě opět vede k turbu. Byl jsem s tím na diagnostice, ale ne na VOLVO a tam se nic neukázalo. Chystám se ještě přímo do VOLVA na diagnostiku a uvidím. Ještě doplním, že cukání na volnoběh i při těch 1800 otáčkách není vždy, ale kolísání výkonu ano. Píšu to sem z toho důvodu jestli někdo neměl jeden z problému nebo všechny a jak to řešil. Děkuji předem a snad jsem to vysvětlil jasně. Kdyžtak doplním info. David
|
Autor: | Milander [ ned 16. úno 2014 21:30:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cukání motoru a kolísavý výkon V50 2,0D |
Zdravím, mám taktéž V50 2.0D a něco podobného se objevuje i u mne. Problém úplně totožný, myslím že to budou vstřiky nebo je zrada v cestě k turbu. Milander@tiscali.cz , tel 732658528, čus Milan |
Autor: | martinopel [ pon 17. úno 2014 8:21:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cukání motoru a kolísavý výkon V50 2,0D |
Pokud kolísá intenzita kontrolek,začal bych kontrolou alternátoru.pokud máš 120A rovnou jej vyměň za 150A |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |