www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Ztráta výkon S40ll 1,6d http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=2280 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jarom36 [ pon 18. bře 2013 20:41:25 ] |
Předmět příspěvku: | Ztráta výkon S40ll 1,6d |
Dobrý večer už som tu dal nejakú otázku, ale teraz mám takúto skúsenosť.Stalo sa mi to už 2x za posledné 2týždne.Idem autom a po nejakom čase auto samo stratilo otáčky až zastalo.Elektrika tam je lebo išlo radio.Okamžite som išiel naštartovať a som aj naštartoval,ale otáčky motora som dostal najviac na 2800 a tak som išiel z Levoče až do Košíc.Zdržal som sa tam cca 3hod. a ,keď som potom naštartoval a šiel nazad domov tak auto išlo ako hodinky.Asi po 2týždňoch t.j dnes mi to spravilo znova a zas po cca 2hod. štartnem a auto ide akoby nič.Nemáte niekto takúto skúsenosť? Čo to môže byť?Je pravda,že som zmenil aj čerpaciu stanicu.Jeden majitel Volva mi povedal niečo o úspornom režime.To je čo? Za každú reakciu Ďakujem |
Autor: | wrbics [ úte 19. bře 2013 7:12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
určitě na origo diagnostiku co mě napada tak egr a dpf že by byl ucpán - kolik km máš ?? a palivák si měnil kdy ? |
Autor: | jarom36 [ úte 19. bře 2013 19:17:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
km mam 157 268 a už som pozeral servisnú knižku a filtre menili pri 147 727 km 08.09.2011 tak asi to bude palivák. Už ho mám doručený a mechanik ho bude meniť. Budem čakať na ďalšie reakcie. |
Autor: | laci [ sob 20. dub 2013 17:00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
Autor: | Robertino86 [ sob 18. kvě 2013 19:20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
ahojte, mam podobny problem so stratou vykonu.. Popis mojho problemu: Marec 2013 - komplet velky servis pri 115 tis.KM, vymenene vsetky filtre (palivak original volvo, ostatne MANN), doliata nova mocovina do DPF. Po konci servisu pri diagnostike a stave mocoviny v DPF seklo diagnostiku a vypisalo chybu ADM modulu, ostal svietit cerveny trojuholnik.. Na druhy den vo volve TOP AUTO BA nahraty novy soft pre ADM modul a aktualizacia softveru pre RJ "servis 2.0" Asi po 2 tyzdnoch auto stalo 4 dni v garazi, na ceste do mierneho kopca v meste v BA kde je 70-tka stratilo vykon, plyn na podlahe a auto bez reakcie, ziadna kontrolka nerozsvietena ani ziadna hlaska. Nasledne asi po 30 min. parkovania opat cesta autom, to uz sa rozsvietila kontrolka motora a auto neslo cez 3000 ot.. Mal som pocit, ako by som mal +2 tony v aute.. Diagnostika na druhy den ukazala vysoky tlak v DPF, bloknuty DPF, DPF sa vypalil cez diagnostiku a auto islo asi tyzden normalne. April 2013 - auto opat tahalo len do 3000 ot, lenive a opat rozsvietena kontrolka motora. na diagnostike sa ukazal aj slaby signal snimaca tlaku vzduchu, tak som ho vymenil za novy. Auto v nizsich otackach (1600 - 2000) uz trosku citelnejsie lepsie reagovalo na plyn, ale stale to neslo cez 3000 ot. Opat DPF vypalene cez diagnostiku, kontrolka motora zhasla a auto slo normalne.. Po par dnoch auto opat v rezime len do 3000 ot. s rozsvietenou kontrolkou motora Maj 2013 - auto ma teraz 118 tis. KM a je u Mirka v MT (LACI Servis - uzivatel Laci volvoklub.sk). Komplet vycistene vstreky, EGR, cele sanie, vycisteny DPF, vycistene cidla.. Auto taha, islo aj cez 3000 ot. ale po skusobnych jazdach opat hodilo auto len do rezimu 3000 ot. DPF uz to nebude, lebo je ciste ako nove a diagnostika uz nehlasi bloknuty DPF ani ziaden problem na DPF. Teraz to vyhadzuje vysoky prietok vzduchu cez EGR a zlu komunikaciu s ECM. Napada ma z toho co som precital, neuzatvaranie EGR, prip. mozno ze palivak taha vzduch? ale je uplne novy original volvo.. dakujem za podnety, rady a napady, temy som precital no kazda rada je vzacna.. |
Autor: | laci [ sob 25. kvě 2013 13:02:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
20.5.2013-Robertinov problem vyrieseny! Komplet moje lazne+cistenie DPF filtra.Ako sa ukazalo nebol problematicky filter Dpf ale EGR! Vycistit a namazat ho nestaci. Je potrebne rozobrat aj motorcek EGR !!! vycistit ho a premazat,ja pouzivam spray isol.Po oprave auto uz nedava tzv:do nudzoveho rezimu,otacky nesli cez 3000. Na 1.6D asi to bude casom problemik u kazdeho. Dalsiou muchov su konektory!! od teplotneho cidla a tlakoveho cidla DPF ! Konektory treba napruzit a precistit ! Ak sa vam stane ze nejde DPFko vypalit alebo resetnut,alebo ukazuje vysoky tlak! nemusi to byt hned vadne DPF! Pri Nahravani softu do ADM modulu moze sposobit tato el.zavada ze nebude soft OK! a bude vam vypisovat ze mate vadny alebo plny DPF filter.Tak isto precistit konektor na nadrzke pre adetivum(mocovina).Pri precistovani akehokolvek konektoru alebo odpajani najprv-Odpojit bateriu ! |
Autor: | ahmed251 [ pon 10. čer 2013 12:13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
S mojou C30, 1.6D som mal obdobny problem, auto v nudzaku- max 3t ot, po odpojeni konektrou od ventilu auto priam trhalo asfalt (dstc aut. vyradene z cinnosti!). V mojom pripade nepomohlo upgrade RJ ani precistenie egr-u, ale kupa noveho,nakolko v nom bola odpalena elektronika, co je pod tym ciernym plast.krytom. vid link : viewtopic.php?f=38&t=1610 |
Autor: | laci [ sob 03. srp 2013 20:58:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkon S40ll 1,6d |
Nielen elektronika,ale aj mechanika na tychto EGR nevydrzi.Prisla my na opravu V50 2011 a EGR je vymlateny ako by mal 300 000km.Samozrejme-strata vykonu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |