www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=2249 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ahmed251 [ stř 23. led 2013 21:51:44 ] |
Předmět příspěvku: | C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Zdravim Volvistov, vcera som bol na servisnej prehliadke po 120t km, okrem klasickej udrzby dolievali aditivum do DPF. Po doliati prebehla nutena regeneracia,vymazanie chyb.Vsetko cez vseobecnu diagnostiku TEXA. Po tomto procese ostal motor v nudzovom rezime,vytocit ho slo max do 3t.ot, diagnostika objavila chybu v motorovej jednotke: chyba predhrivani DPf. Mechanik ostal prekvapeny, preco mu vyskocila a nejde vymazat. Premeral napatie,odpor v rele predohrevu =OK . Skusil opakovanu nutenu reg.,zial neuspesne, odpojil bateriu na 5min,nic..Doporucil mi aby som zasiel na origo diagnostiku,prip dat prepalit soft RJ, lenze obavam sa ze toto nepomoze a ze filter bude odpaleny. Vozitko ma naj 121t km a vtedy sa ma podla vyrobcu menit DPF,ale doteraz s filtrom nebol ziadny problem,mechanik dokonca dolieval len 1/2 aditiva,nakolko tam este bolo dost.. Jje mozne, ze bude upchaty, prip nastala nespravna regeneracia? Poradte mi prosim, na co sa mam vo Volvo servise prpravit, prip ci sa stretol niekto s podobnym problemom.Budem mu zaviazany. Dakujem. |
Autor: | martinopel [ čtv 24. led 2013 6:02:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | ahmed251 [ čtv 24. led 2013 16:51:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Zdravim ta, pojdem nakonec zajtra rano do Volva v Bratislave na diagnostiku a nutenu regeneraciu, prip upgrade softu. Hlavnym dovodom je, ze to mam k tebe 240km (=480km) a nechcem s autom na nudzak zbytocne jazdit a riskovat.. Pokial by typci v servise spekulovali a riesili nieco odveci,hned auto berem a kontaktujem teba. Zatial dik za ochotu a spolupracu. este otazockA: mechanik mi dolial 0,9l aditiva WALKER EOLYS 176 (Walker 80601), ubezpecoval ma, ze ten je spravny pre moj filter,ale sam uz neviem,comu mam verit..navyse v tomto som uplny neznalec..Stretol si sa stakymto niecim ? |
Autor: | martinopel [ čtv 24. led 2013 16:58:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | wrbics [ čtv 24. led 2013 17:11:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
eolys 176 je to správné je to to samé jako origo |
Autor: | ahmed251 [ pát 25. led 2013 10:07:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Po dnesnej diagnostike vo Volvo servise uviedli nasledovnu zavadu: ECM-6620 Glow relay control - Faulty signal, v preklade nieco ako chybne ovladanie rele predohrevu. Volvo technik povedal ze vypovedali zhavice. Comu absolutne nerozumiem, nakolko v mojom servise bola vykonana bezna servisna udrzba po 120t km - brzdy,kontrola tesnosti motora/prevodovky, vymena nemrznucej+brzdovej kvapaliny+vsetkych filtrov,mot oleja a doplnenie aditiva DPF+nutena regeneracia. V podstate moj mechanik detekoval cez PC tu istu chybu, ale nedokazal ju vymazat, vo Volve ju sice vymazali, ale po nastrtovani sa chyba znovu objavila. Zda sa mi to cele divne, ako by moj mechanik dokazal odpalit zhavice? skratom,studenym spojom?? Co maju zhavice spolocne s uvedenymi ukonmi? nedava mi to absolutne zmysel. Kazdopadne ich kupim a dam vymenit,ale nie do Volva, nakolko cena 1ks 40€ . Neviete ake origo zhaviace sviecky/znacka, vyr.cislo OE/ maju ist do mojho motoru(vid podpis) ? Prip aku znacku doporucujete ? Este pripominam, ze nutena regeneracia dpf nebola potrebna, nakolko im pc signalizoval,ze uz prebehla,aj ked cez uni soft,ale RJ ju zaznamenala ako spravnu..aspon ze tak..DPF je OK. Vdaka. |
Autor: | Teflon_490 [ pát 25. led 2013 10:26:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Tohle myslim neni hlaska nefunkcniho zhavice, ta je tusim GLOW PLUG cosi, nevim ted presne, ale hlasi mi to uz cca 1,5 roku a zatim startuje bez problemu, tak neresim. To co mas ty bude fakt asi nejake rele, co ty zhavice ovlada. |
Autor: | ahmed251 [ pát 25. led 2013 10:48:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | wrbics [ pát 25. led 2013 11:27:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
ano je to rele žhavičů a ty máš 08 , tak to relé zkontroluješ snadno relé 1,6 08.pdf [61.92 KiB] 5678 krát na 07 je to jinak tyto ukony bych řekl nijak nemužou ohrozit rele ani žhaviče čísla žhaviču origo 30711106 nebo 31216248 ale nemáš problemy se startem ne ??? tak bych to nechal být , jen zkusil vytahnout rele , prostříknout kontoxem |
Autor: | ahmed251 [ pát 25. led 2013 11:37:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | martinopel [ pát 25. led 2013 12:19:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
spoustu aut hlásí chybu žhavičů,ale v nouzáku není.Chyba bude jinde.Jaký je tlak v DPF |
Autor: | ahmed251 [ pát 25. led 2013 12:23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | wrbics [ pát 25. led 2013 13:35:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
dal bych na Martina protože jestli to v zimě startuje BZ , tak problem není tam ale když chceš mužeš rele vytahnout zkouknout - tj chvilka času navíc žhaviče taky mužeš vyndat - zkontroluješ je jednoduše , připojiš ho k plus a daš ho na kostru akoukaš jak rychle zčervena žhaviče 1,6.pdf [91.74 KiB] 5766 krát a samo reset jen přes Volvo diag |
Autor: | martinopel [ pát 25. led 2013 20:21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Přijeď o víkendu a vyser se na utrácení peněz za věci,kterým nic není.Krom upgrade ŘJ ti zbytek udělám.Myslím,že upgrade nebude potřeba. |
Autor: | ahmed251 [ úte 29. led 2013 13:53:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Takze i po navsteve v CZ u martinopla nam diagnostika detekovala tu istu chybu ako vo Volve BA. Plnohodnotna regeneracia DPF nebola mozna,nakolko motor siel vytocit v ramci nudzaku max 3t ot.,tym padom sa filter nedokazal zohriat na pozadovanu teplotu. Plniaci tlak DPF 3,5-4 hpa - OK Adaptovali sme sa teda na variantu B: - kontrola/premeranie rele predzhavenia-OK - kontrola 1 trysky-ups nehadze iskru, chyba. V dalsich sme ani nepokracovali,kedze nam bolo jasne, ze porucha bude skutocne v zhavicoch Vcera mechanik musel vymenit vsetky 4ks,nakolko boli vsetky KO. Po vymene kára jazdi ako ma, nebola ani potreba origo reset, mechanik chybu v RJ v poho vymazal cez TEXU. Super..., dalsia skusenost do zivota, myslim nielen pre mna Diky Martinovi a vsem zainteresovanym. |
Autor: | martinopel [ úte 29. led 2013 20:46:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Autor: | ahmed251 [ stř 30. led 2013 10:31:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
jj |
Autor: | martinopel [ stř 30. led 2013 16:15:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C30 1.6D - DPF po doliati aditiva auto v nudzovom rezime |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |