www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Kupa Volva V50 (S40) http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=1920 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rover [ ned 05. úno 2012 7:59:36 ] |
Předmět příspěvku: | Kupa Volva V50 (S40) |
Caute Volvaci, zvazujem kupu Volva V50 alebo S40 rocnik od 2008, na denne dochadzanie do prace po dialnici cca 70 km. Pri takomto pocte km za rok mi vychadza najekonomickejsie palivo LPG. Potreboval by som preto radu, ci je Volvo na tento ucel dobra volba. Aj co sa tyka velkeho poctu km za rok a s tym spojenymi nakladmi na servis, aj prestavby na LPG. Ako su na tom tieto auta so spolahlivostou a ake vysoke su ceny nahradnych dielov, je pravda ze servis Volva je v porovnani s inymi znackami naozaj drahy ? Mate niekto realne skusenosti s LPG po dlhsom pouzivani ? Ako to znasa motor (ventily, sedla atd...) ? Aky motor myslite, ze je najekonomickejsi na dialnicu ? Rad by som sa bavil s 2,5 l ale jeho spotreba na kazdodennej ceste za povinnostami by bola privysoka. 1,6 je asi maly, takze 2 l ? Ma pri dialnicnych rychlostiach spotrebu okolo 8 l ? Vopred dakujem za vase rady. Robo |
Autor: | martinopel [ ned 05. úno 2012 8:47:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Autor: | wrbics [ ned 05. úno 2012 9:27:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
V50 nebo S40 = to musíš zvažit sám , či chceš lepší přistup do kufru , nebo Ti nevadí sedan počet km = auto vydrží hodně , denně jezdím po dalnici , tlumiče zatím puvodní , jeden silenblok na ramenu zatím měněn ( ofic 180Tkm) , Phillip s V50 má nalíto už hodně přes 200 ceny ND = srovnatelne s ostatními značkami , některe i levnější než konkurence cena servisu = no ten je trošku vyšší motor = 2,4 nebo 2,4i , jsou to volví motory a jsou bezproblémové ( osobně muj příští faforit je 2,4i ) LPG = řekl bych že stím nejsou žadné problemy , ale to by Ti museli říct kluci co ho maj , ale nepamatjuju se že by se někdo ztěžoval a na kolik přijde přestavba Ti muže říct Martinopel má zdroje na montáž |
Autor: | rover [ ned 05. úno 2012 10:32:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Aku ma ale spotrebu ten 2,4i na dialnici ? Da sa povedat, ze 90% jazdim po dialnici preto sporteba v meste a pri 90km/h mimo obce az tak nerozhoduje. Kedze mesacne urobim cez 3500 km kazdy pol liter je pre mna rozhodujuci |
Autor: | Urvanej [ ned 05. úno 2012 11:05:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
V tom případe sedan, menší odpor vzduchu... |
Autor: | flaksy [ ned 05. úno 2012 12:23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Autor: | zorg1 [ ned 05. úno 2012 13:36:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Autor: | Dekky [ ned 05. úno 2012 14:26:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
kazdy naftu nemusi, obzvlast ked su tam teraz tie kurvitka ako FAP, ERG... ale ja som si uz zvikol. aj ked dalsie auto uvazujem s velkym motorom a plynom. uvidime. |
Autor: | wrbics [ ned 05. úno 2012 14:48:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Autor: | ..::philip::.. [ ned 05. úno 2012 19:42:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
ja mam 234tis km, 1.6D a zadny problem... osobne bych dnes bral D5 Geartronic nebo 2.4i Geartronic + plyn. |
Autor: | rover [ pon 06. úno 2012 12:44:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Autor: | zorg1 [ pon 06. úno 2012 15:01:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Rátaš aj vstupnú investíciu LPG ? cca. 1700 Euri ? potom stk na plyn a pod ? |
Autor: | rover [ pon 06. úno 2012 15:31:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kupa Volva V50 (S40) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |