www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Problém se startováním V50 2.0 100kw http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=1870 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin Šafra [ pát 23. pro 2011 21:57:18 ] |
Předmět příspěvku: | Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Vždycky motor naskočí do 2 sekund, dnes poprvé naskočil až na šestý pokus a to jsem s tím pěkně točil. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Shodou okolností jsem včera u OMV natankoval tu jejich novou naftu, ale přece zrovna oni nebudou prodávat nějakou srajdu. |
Autor: | southpark [ pát 23. pro 2011 22:36:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Autor: | martinopel [ sob 24. pro 2011 11:18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Většinou problém s EGR |
Autor: | southpark [ sob 24. pro 2011 11:59:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
no ak je problem s EGR a nemas v aute filter pevnych castic tak treba EGR zablendovat a mas po probleme |
Autor: | Kinetic-MT [ sob 24. pro 2011 21:53:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
To pôjde, ak nemáš novší model ako 2006 (nevidím nikde podpis).....ale tiež skús dať to VIFko.......až potom rieš ďalšie veci... |
Autor: | wrbics [ ned 25. pro 2011 9:39:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
no - 1. může být problém v EGR - zustal otevřený 2. taky muže být problem v klapce Y , pokud máš DPF , jak to vypada je zhruba 3. taky muže být čerpaldo v haji 4. nezavzdušňuje se to ? koukl bych na pruhlednou hadičku od filtru , zda tam máš naftu |
Autor: | mikolo28 [ čtv 31. led 2013 6:54:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Dobrý, ja mám podobný problém. moje VOLVO V50 2008 po lifte niekedy staruje normal a inokedy aj na 5 krát(je to jedno či za studena alebo je zohriate). Palivový filtre bol vymenený, bolo napojené na počítač a nevykazuje žiadnu chybu. Chlap čo mi to robil povedal že má malý tlak palivovej sústavy malo by mať 300MPa a má 250MPa. Vraj má byť min 280MPa. Mal niekto taký problém? Ako to mám riešiť? |
Autor: | wrbics [ čtv 31. led 2013 8:58:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
koukl bych na klapku Y , jestli se nezasekáva pak to muže být zasekávající EGR a diagnostika byla Volvo ?? nevím ted kolik je přesně min.tlak - ale pokud by tomu tak bylo tak to muže byt vstřik , čerpadlo v haji - odrovnaho špatna nafta nebo špatné odvzdušňovaní po výměně pal.filtru je tam toho bohužel moc |
Autor: | mikolo28 [ čtv 31. led 2013 9:13:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Diagnostika nebola priamo vo volve ale u jedného páno čo robí pre volvo. On mi menil aj palivový filter. Skúsim pozrieť ten EGR , ale ta klapky Y by nemala mať vplyv na štartovanie. Skúsim ešte aditívum a dám vedieť. |
Autor: | wrbics [ čtv 31. led 2013 10:21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
tak klapka má taky vliv na starování - když zustane na obou stranach zavřena - tak tam nepustí vzduch - opakovanými starty se motor třese a tu klapku otevře |
Autor: | martinopel [ čtv 31. led 2013 18:20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Autor: | mikolo28 [ čtv 31. led 2013 22:01:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
tak nerobil to prvý krát, pracuje s týmito autami, tak prečo mám mať pochybnosti bol som pri tom a inač mi to robilo aj pred tým než mi menil filter, je to v takom istom stave ako pred výmenou filtra. Tak čo s tým? A ako správne odvzdušnil? |
Autor: | Teflon_490 [ pát 01. úno 2013 2:18:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Jen tak pro zajimavost, jak se da odvzdusnit dobre vs. odvzdusnit spatne? |
Autor: | mikolo28 [ pát 01. úno 2013 6:31:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Tak to neviem ty si písal či odvzdušnil dobre, keby bolo zle auto ani nenaštartuje. |
Autor: | wrbics [ pát 01. úno 2013 7:03:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Autor: | mikolo28 [ pát 01. úno 2013 7:45:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Raz som mal málo nafty a nasalo mi vzduch z nádrže. Nechcelo to chytiť ale potom asi na 10 x mi to naskočilo a fungovalo to v pohode, možno sa to vtedy niečo poškodilo. Teraz som si zavolal pomocníka ktorý pozeral na hadičku prívodu paliva a vždy ked mi to zdochlo pri štartovaní tak z filtra vyšla bublina a zdochlo to (myslím že to nieje normal). Nechápem že niekedy to chytí na prvý krát, keby tam vnikal z niekadiaľ vzduch tak by mi to malo robiť stále a hlavne ked stojím dlho, ale niekedy stojí auto aj tri dni a chytí to na prvý šup. Mám to dať ešte raz odvzdušniť?:crazy: |
Autor: | wrbics [ pát 01. úno 2013 11:24:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
nasucho to není dobře jestli jen jedna bublinka , mala , tak to nic není ( navíc jde z filtru - čerpadlo je stale zaplaveno !! ) - jinak s těma bublinama to tam občas býva ( protože domek pal.filtru je z plastu a po čase už tak dobře netěsní ) a ta moc neovlivní start - to by musela být dlouha bublina je dobře utahnut kryt filtru ? je tam dobře dáno těsnění - nové při výměně ?? každopadně - kdyžtak laboruješ - nenastartuje to - tak koukni rovnou na klapku Y, sunadaš hadice a uvidiš zda je klapka pozavírana , když nic tak odpoj jen trubku od EGR a zkus to jsou ukony na chvilku nic víc nedokážu poradit |
Autor: | mikolo28 [ pát 01. úno 2013 11:27:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Ta bublina mala cca8mm. U Y a EGR maju byť pozatvárané a nesmie sa to zasekaávať OK ?dik, skúsim to a dám vedieť |
Autor: | Teflon_490 [ pát 01. úno 2013 13:21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Autor: | wrbics [ pát 01. úno 2013 13:46:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním V50 2.0 100kw |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |