www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
V50 2.0D Nepravidelný chod za studena http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=1484 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | duli [ ned 12. čer 2011 12:12:40 ] |
Předmět příspěvku: | V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Nazdar páni. V marci som si kúpil V50ku, ale motor pri volnobehu sa mi nezdá....každých 5-10 sekúnd mi ako keby vynechal jeden valec a v aute je to dosť cítit-celé sa zatrasie. Vrátil som to bývalému majitelovi, nech to dá do poriadku a ten tam dal vymenit EGRko, ale bolo to ešte horšie... pri štarte ho neskutočne dusilo a dymil jak tank. Tak som to EGRko odpojil a zlepšilo sa to. Išiel som na diagnostiku, kde vyhodilo iba zhaviče, ktoré som vymenil a zase sa to trošku zlepšilo, ale je pravda ža aj rána boli čoraz teplejšie, ale nepravidelný chod za studena a trošičku aj za tepla ostal. Nový prejav chorobi môjho motora je padanie do núdzaku pri vytáčaní, ale nie vždy. Raz mi to spraví pri 4000 otáčkach, inokedy pri 3000 a hned potom ako som ho resetol tak išel na dvojke bez problémov skoro do 5000 a hned nato na trojke pri 3000 prestalo zrýchlovať a padlo do núdzaku. Bol som s tým teda v Trnave vo Volve, kde mi spravili diagnostiku, ale našiel tam iba vadný EGR (kedze bol odpojený). Pán servisák mi povedal, že pri výmene EGR treba prepáliť soft v riadiacej jednotke motora a asi to aj pomohlo, lebo som si mohol to nové EGRko znovu zapojiť a aspon to mi už funguje ako má. Ale ostalo mi trasenie za studena a padanie do núdzaku pri vytáčaní motora. Prosím o radu ak sa s tým už niekto stretol. |
Autor: | wrbics [ pon 13. čer 2011 7:12:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
nestretol , no problem muže být ve ventilech ovladaní turba ( ty jsou propojeny s EGR atd . ) , no ale jak píšeš že se to třepe , tak mě napadají vstřky |
Autor: | jou81 [ pon 13. čer 2011 7:31:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Nevím jak to přesně u tohodle motoru, ale určitě princip bude podobný - taky mi 5 při větší "náloži" padala do nouzovýho režimu, na svědomí to měl ovládací ventil tlaku turba, a co je nejzajímavější, v autorizáku jim to prý diagnostika neukázala, kdežto kamarádovi co má bluetooth modul do ODBII a SW v pocketPC to jasně napsalo v čem je problém. Tento ventil poté stačil vyčistit a už to je tři roky stará záležitost a mám klid. S tím "vynecháním válce", mohl by to být vstřik, ale i to by měla ukázat diagnostika |
Autor: | wrbics [ úte 14. čer 2011 7:41:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
částečky jsou z podávacího čerpadla - hm , teda spíš sacího , je o tom víc napsané Nemusí být tím pádem nějaky vstřik v perdeli , prostě jen čerpadlo nemusí dávat tak jak má . Páč je tam chyba : ECM-0091 Fuel pressure control valve. Signal too low - regulační ventil tlaku paliva . Signál příliš nízký |
Autor: | duli [ úte 14. čer 2011 16:31:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
A keby som robil diagnostiku pri plnom zaťažení motora a snažil sa vyvolať núdzový režim, tak by to diagnostika mala ukázať, že? Ešte ma napadá samotné čidlo tlaku paliva v raily..... ako sa asi prejavuje chyba tohto čidla, alebo sa to nezvykne kaziť? Neviete mi odporučiť niekoho v okolí TT, NR alebo PN čo by mi spravil diagnostiku za jazdy? Pán servisák vo Volve ma úplne zabil tým, že diagnostika sa pri zapnutom motore nedá robiť.... |
Autor: | duli [ ned 19. čer 2011 16:50:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Ešte ma napadlo že to trhanie sa začne asi 10 sekúnd po štarte....štartuje to super, prvích asi 10 sekúnd nič a až potom...... |
Autor: | martinopel [ ned 19. čer 2011 20:23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Autor: | duli [ pon 20. čer 2011 12:06:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Pred vymazaním, potom to bolo čisté, ale už mám zase niečo v ECM |
Autor: | martinopel [ pon 20. čer 2011 13:24:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Autor: | duli [ pon 20. čer 2011 16:44:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
ja viem, preto hľadám niekoho kto mi to vyčíta ... |
Autor: | martinopel [ pon 20. čer 2011 16:46:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Autor: | duli [ stř 22. čer 2011 15:17:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Uz som tam volal, v pondelok idem do Nitry |
Autor: | duli [ pon 27. čer 2011 13:59:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Takže... dnes som bol na diagnostike v Nitre a jediná chyba vyčítaná diagnostikou bola nízky tlak paliva. Ostáva mi teda asi už len čerpadlo, alebo snímač tlaku v raili...... alebo, žeby mohli toto spôsobovať aj svtrekovače? Logicky by nemali, že? |
Autor: | martinopel [ pon 27. čer 2011 20:15:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Autor: | wrbics [ úte 28. čer 2011 7:18:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
propouští - jako kolem vstřiku venku ? to by šlo vidět , ne ?? kouknout na vstřiky , pak levnější variantu zkusit vyměnit snímač na railu , nebo asi ještě kouknout i po drátkach k němu jestli neni někde chyba tam |
Autor: | martinopel [ úte 28. čer 2011 9:45:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Autor: | wrbics [ úte 28. čer 2011 10:16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
aha , tak to jo |
Autor: | duli [ úte 28. čer 2011 17:39:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
Hodnoty mi samozrejme nepovedali, len tolko, že je nízky tlak paliva. |
Autor: | duli [ úte 28. čer 2011 17:48:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V50 2.0D Nepravidelný chod za studena |
OK, ale ešte otázka... prečo to začne robiť asi 10-15 sekúnd po naštartovaní (štartuje to super) a robí to iba raz za 5-7 sekúnd. Keby to bol vstrekovač, malo by to robiť pri každom vstreku, nie? Ale toto je nepravidelné trhanie.... neviem ale nezdá sa mi ze by to bol vstrek. A aj keby som zmeral tlaky za jazdy, tak z tej výchylky neviem čo zistím, lebo to tak isto môže byť samotné čidlo ktoré si myslí, že tlak je nízky, ale pritom je dobrý. A na výstupe diagnostiky máš zase len hodnotu z tohto čidla, ale či je to reálny tlak, to neviem ako zistím. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |