www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
V50 2.0D uz zase nejezdi - asi jednotka ECM - asi VYRESENO http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=1256 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | tymon [ sob 19. bře 2011 15:24:17 ] |
Předmět příspěvku: | V50 2.0D uz zase nejezdi - asi jednotka ECM - asi VYRESENO |
tak jsem dnes po dvouch dnech prisel k autu, venku asi 0 stupnu. sednu, vazmu za to... tocim, tocim a po cca 40s to chytne na 3 . chcipnu to, zase startuju a zase na 3... takhle jeste nekolikrat a vzdy stejny vysledek. nekdo kdo sledoval moje temata na VF uz vi podrobnosti: vymena vstriku za nove, nova baterka 85ah 800a, na diagnostice ukazuje ze neotvira 2,3 vstrik (coz delalo i pred vymenou i po vymene vstriku).... po cemz se auto na 12-tis km uklidnilo (az na velmi spatne starty v zime) a ted to zase zacalo na novo, po tom, co stalo 2 tydny v lakovne... podezreni je na ridici jednotku ma nekdo nejaky dalsi napad? neche se mi davat 30k za jednotku a pak zjistit, ze to tim opet nebylo (jako jsem vyhodil 40k za vstriky).... nebo snad uz udelame rozborku a mam ho radsi pustit na organy? uz me to auto stalo opravdu hodne moc nervu, casu a penez |
Autor: | Peťo [ sob 19. bře 2011 15:39:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
2.0D je PSA HDi motor nie? |
Autor: | tymon [ sob 19. bře 2011 16:21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
jj, je to HDi nebo take TDCi u fordu... ale motor bude ok, komprese ma jako novy motor... shit bude nejsis v elektrice |
Autor: | Peťo [ sob 19. bře 2011 16:31:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
diagnostika martin pokial viem ma origo Volvo |
Autor: | tymon [ sob 19. bře 2011 18:43:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
problem je, ze martin je vzdalen asi 350km a auto je momentalne absolutne nepojizdne... uz nebrbla ani na 3 ale skyta na 2 navic origo volvo diagnostiku (Vida i Vadis) ma Formanek ze Cvikova.... jde o to, jestli koupit novou jednotku ve volvu a nechat ji tam nabouchat, nebo koupit jetou a nechat ji prizpusobit (a hlavne kdo a kde by to udelal) |
Autor: | martinopel [ sob 19. bře 2011 18:44:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Autor: | jou81 [ sob 19. bře 2011 20:35:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Jestli máš podezření na kabeláž k ŘJ, prvně zkontrouj kabeláž k ní, kompletní schémata najdeš na netu, vezmi měřák, dlouhé kabely a pěkně jeden po druhým... Neznám tyhle auta, tak se zeptám - co takhle ŘJ dát do podobné V50 2.0D ? |
Autor: | martinopel [ sob 19. bře 2011 22:02:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Autor: | jou81 [ sob 19. bře 2011 22:24:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
No to jo, ale optika to není, a já myslel vyloženě konektor a jemu blízkou kabeláž, zda není něco někde přerušené, dál nechat přepájet ŘJ... prostě udělat všechno možný ještě předtím než utratí 40tis za novou. |
Autor: | tymon [ sob 19. bře 2011 23:37:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
podle ofiko ceniku stoji jednotka 23-tis vcetne DPH... SW podle ceniku stoji 1k. nerad bych se dostal do situace, ze budu laborovat s kabelazi a vsim moznym a ve finale to stejne bude jednotka... taky jsem premyslel nad tim nechat nakodovat nejakou jednotku z podobneho auta, ale zase je t risk... muzu za to dat 10k, budu jezdit mesic a muze to byt znovu to same... co se tyce kabelaze, nevim nevim... je divne ze to jsou zrovna 2,3...treba u V40 1,8i je na 2,3 valec taky jedna indukcni civka, tak jestli to tady neni neco podobneho a v te jednotce proste nejni zrovna tahle cast odsmazena... fakt nevim co s tim mam delat, resp. jak se rozhodnout co s tim delat a jak postupovat... chci najit tu nejlevnejsi a nejefektivnejsi cestu pokud kdokoliv vi co s tim je, prijde sem, rekne mi bude to stat 30k a je to to a to a bude ti to jezdit, jsem ochotnej to akceptovat... jen aby to uz jezdilo... nechci postupovat metodou vymenime, uvidime |
Autor: | Jean [ sob 19. bře 2011 23:47:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Kabeláž by samozřejmě měla jít proměřit. Na CAN-BUS to sice jede, ale jen komunikace s dalšíma jednotkama. Ke vstřikům to jde přímo. Pokud není problém zjevný hned, pak nezůstává než dobrý osciloskop a měřit, kde to jde a kde ne. Žádný problém není neřešitelný. Pokud by to byl jednotka, tak si myslím, že bych Ti ji uměl dodat levněji. Nevím, jestli to na severu čech někdo umí, ale pokud vím, tak u Volva starší jednotka použít nejde. |
Autor: | martinopel [ ned 20. bře 2011 6:59:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Autor: | Jean [ ned 20. bře 2011 8:22:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
Jo, jasně. Tak nějak to je. Řešili jsme to u jedné S80 a je to dost komplikovaný. Starší jednotka by měla jít použít za předpokladu, že se z ní smaže software ještě v původním autě. Ale to je z doslechu. Zatím jsme to nikdy neřešili. Já osobně jsem ještě špatnou řídící jednotku neviděl. |
Autor: | tymon [ ned 20. bře 2011 9:54:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
no koukam, ze me cekaj same starosti... |
Autor: | tymon [ ned 20. bře 2011 14:11:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
tak mi to dnes nedalo a vykuchal jsem ECM, po rozebrani celkem zajimavy pohled - kontakty na zakladni desce, ktere vedou z vysokonapetove casti (ktera ovlada vstrikovace) byly uplne zaoxidovane - viz. fotogalerie... takze jsem celou jednotku procakal kontaktolem, vykoupal v lihu a propral steteckem a pak ji vysusil fenem... kontatky, ktere byly zaoxidovane jsem zkusil znovu proletovat mikropajkou a pak zkusil jednotku vrazit zpet do auta... no samozrejme se nic nezmenilo, furt to nejde nastartovat takze jsem zkusil promerit kabely ke vstrikum od jednotky... prijit na to ktere to jsou bylo celkem jednoduche (podle barev )... zajimave je, ze vsechny kabely jsou pruchozi, takze zadny z nich neni stipnuty nebo tak neco... pri pripojene baterce se da namerit mezi kostrou a jednim z kontaktu na vstriku napeti +/- 11,26V, ktere bylo na vsech stejne... no nedalo mi to a zkusil jsem to jeste chvili tocit... motor chytnul zase na 3... ovsem co je na tom ale uplne nejzajimavejsi, ze tentokrat nebezel vstrikovac na 1! valci 2 a 3 bezely... (ovsem je fakt, ze netusim jestli uz nebezel treba vcera... kazdopadne pred 14-dny u formanka nebezel 3. valec a diagnostika pise problem na 2 a 3 -teda psala predtim) moje nova teorie: jednotka je po HW strance zrejme v poradku, ovsem ovladaci SW si dela co chce... co vy na to? nebo je mozne ze to dela opravdu jen nejake cidlo nebo jeste nekde nejaka soucastka KO? odkaz na galerii: http://ecm.lizard-sw.com |
Autor: | tymon [ ned 20. bře 2011 16:44:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
tak to vypada, podle vseho co jsem zatim zjistil, ze auto bylo neodborne nachipovane a jednotka se "kousla"... mezi chiptunnery je SIEMENS jednotka velmi neoblibena prave z tohoto duvodu no budu patrat dal a uvidime... jinak dokumentace k moji jednotce... http://jonathanraffre.free.fr/CFAC_DOCS ... %20803.pdf strana 33 je vstrikovani vcetne VA charakteristiky stana 43 - chema zapojeni vstrikovacu na sbernici ( rada 1234, sloupec M L) |
Autor: | Peťo [ ned 20. bře 2011 17:00:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
skus to dat nejakej fi co robi chiptuning |
Autor: | tymon [ ned 20. bře 2011 17:48:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
jj, zrovna jsem to hodil na forum, ktere se venuje chiptunningu... nasel jsem, ze uz tam resili neco ohledne konkretne te moji jednotky, tak snad nekdo poradi co s tim odkaz: http://dieselpower.cz/diskuse/viewtopic.p ... 133#576133 |
Autor: | Dekky [ ned 20. bře 2011 18:16:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zasse nejzdi...zase ty vstriky |
no teda. neponohlo by vo volve prehrat soft motoru a hned tam dat nejaky najnovsi? bohuzial ti lepsie poradit neviem, tak ti aspon drzim palce. take vzacne pdf-ko som uz dlho nevidel. diky, uz je ulozene |
Autor: | tymon [ ned 20. bře 2011 18:50:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: v50 2.0D uz zase nejezdi - asi jednotka ECM, nejdou vstriky |
zrovna jsem obeslal poptavku do vsech Volvo oficialnich servisu, tak uvidime co z nich vypadne... porad se rozhoduju, kdyz nahodou napisou, ze je potreba nova jednotka a ze je moznost dat pouzitou z bouracky, tak jestli vzit fungl novou nebo vzit jetou.... abych u te jete neresil to same za pul roku no nebudeme predbihat... zitra budu moudrejsi, az napisou |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |