www.svedsketanky.cz http://svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
850 r.v. 93 automat http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=35&t=1084 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 22monty [ stř 03. lis 2010 6:52:47 ] |
Předmět příspěvku: | 850 r.v. 93 automat |
Dobrý den, potřeboval bych poradit, mám 850 v automatu, v servisu mi vyměnily převodovku auto jezdilo asi 50km a když jsem odjížděl, zastavil jsem na semaforech, vyřadil a když padla zelená, chtěl jsem se rozjet, tak jsem zařadil do polohy D a auto skočilo jako když pustím rychle spojku a chcíplo, nikdo neví čím by to mohlo být, nemáte někdo radu? Předem děkuji |
Autor: | martinopel [ stř 03. lis 2010 8:01:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Autor: | 22monty [ stř 03. lis 2010 9:15:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Bohužel jsem převodovku koupil sám! Je možné že by byla chyba v oleji? |
Autor: | martinopel [ stř 03. lis 2010 13:48:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Autor: | 22monty [ stř 03. lis 2010 13:57:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Tak olej byl daný přímo na tento tip převodovky. Ještě se zeptám jaký je přístup k filtru a jestli by to mohlo být tím že by byl jen špynavý? |
Autor: | jp1 [ úte 28. pro 2010 14:39:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
............. jen mě tak napadlo že nechápu proč vyřazuješ na křižovatce, to se nedělá a i tím se ničí převodovka, je to přeci automat .......................... |
Autor: | karelvolvo [ úte 28. pro 2010 17:06:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Autor: | Ortový [ úte 28. pro 2010 21:40:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
počul som z viacerých zdrojov,že čím sa viac hráš s pákou na automate,tým skôr ho pošleš do večných lovíšť... |
Autor: | flaksy [ stř 29. pro 2010 7:56:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
On automat vyřadí i na D, pokud stojíš na brzdě a jakmile brzdu pustíš, auto jede. Kdyby nevyřadil, tak ti motor zdechne Na N ale není připraven k jízdě, netlakuje olej -> má omezené mazací schopnosti. Na křižovatce to ani tak nevadí (když auto není v pohybu), ale rozhodně se to nemá dělat jízdou z kopce atp. Pak se převodovka může zadřít. Aspoň dle manuálu. Jinak nevím jak u starších, ale u novějších automatů jde stejně z N do D zařadit jen přes brzdu, takže tím se eliminuje možnost záběrového šoku pro převodovku (nebo jak bych to popsal). A co se týče toho hraní s pákou, to nevím. Asi dost záleží na typu převodovky, jízdním stylu atp. Co třeba novější modely se sekvenčkou? Tam můžeš kvedlat pořád. Sice pořád v rámci režimu D, ale i tak |
Autor: | Ortový [ stř 29. pro 2010 22:06:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
to hej,ale myslel som D-N-R-P a späť... |
Autor: | flaksy [ čtv 30. pro 2010 7:36:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
Ortový, kolik máš najeto a co zatím automat? Koukám, že máš asi stejný typ co já, aspoň dle popisku. Já měnil ve 120tkm olej (+ průplach) a zatím řadí naprosto skvěle. Co u tebe? |
Autor: | Ortový [ čtv 30. pro 2010 14:13:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 850 r.v. 93 automat |
na tachometri mám 106500,olej ešte menený nebol (aspoň čo ja viem),radí dobre,v apríli sa chystám u Martina spraviť výmenu oleja... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |